Day 1B-首爾快閃紅葉自駕遊 17年10月28日-南怡島紅葉

紅葉旺季簡直多人到不得了呀~ 淨係塞住車等泊車到等左唔少時間。
最後我哋都係比4000 won 泊車提早了結呢件事~

幾年后再去入場加到10,000 Won/位
嘩~ 排隊上船簡直可以同我地國內嘅景點有得揮呀~ 多人到嚇死你囉!
真係好多人㗎~ 不過好彩啲船不停咁來!
大概等左三四架船到我哋
遠遠見到都有啲紅~
呢幾棵門面樹簡直係一流
WoW~ 真係紅橙黃綠都有~ 靚靚~
一落船已經有棵好高嘅銀杏樹~ 歡迎我地~
仲有隻孔雀
去完洗手暑大家都好心急去尋找紅葉啦~
好快發現小小目標
wow~真係唔錯
繼續見到有紅葉
嘩~真係紅架!
周圍唔係紅葉就係銀杏樹~
小樹紅晒啦
嘩~ 
今次快閃成功晒啦~
掂呀~
後面位F小姐好煩囉!成日都要入鏡!我個樣幾唔無奈~
繼續影~
其實真係冇諗過會見到咁紅架~
卡哇依呢~
仲有你地~
紅色已經睇到夠晒~ 哈哈
橙葉都好靚囉
 
呢隻色真係靚呢~
睇夠紅葉了~ 明天雪嶽山都可以唔駛去啦~
個個都好忙不停咁影相
呢啲燈上次係冇嘅~
仲有成排雪人仔上次都係冇嘅~
走又係好多人呢~ 條到係排去搭船!
走啦~
天光都排到天黑喇
返上去~ 周圍都好熱鬧~ 見到都有唔少餐廳!
周圍都聞到陣陣燒肉味~ 好吸引囉!
不過我哋最咪尾揀咗食春川雞~
小菜食完可以自己出去攞
只係二人份量已經好多~ 呢度啲雞係大舊啲~同埋呢度係自己煮...
不過有個阿姐間唔中都過嚟幫我地睇兩眼嘅
晒唔晒咁多芝士~ 真係好大碟下4000won
呢張相熟口熟面~
加埋芝士準備食啦~ 呢間都幾好食~有得少辣~
加埋個烏冬 2000won~ 滿足晒!剩返果半盤芝士啱啦~掉晒落去~ 
今餐三個人都係食咗28000won,真係平平平~
 之後揸咗兩個幾鐘去到江陵~ !10點幾放低野就去home Plus行下
去到江陵咁遠有五款呀!但係我真係飲唔落!
                             柿啫哩
行左陣~買左D野訓去沖亮訓啦~
emart 進軍便利店市場
好耐冇食過佢哋啦1000 won三條! 抵呀!最緊要仲係脆架!
今朝無咩訓到~ 沖完亮上床已經訓死左~ 哈哈

沒有留言:

張貼留言