Day 2A-首爾快閃紅葉自駕遊 17年10月29日-江陵

江陵、正東津日出好出名~ 但真係唔好預我啦~ 日出前起身去沖涼

好心酒店抺下窗啦~ 太陽出來了~
暫時都仲好天~ 天氣話今日會落雨~ 希望遲d啦~
禁晚超市買~ 朋友叫左我買兩次~ 一次都未見過~ 芝士蟹柳~ 基本上芝士多到只食到芝士味~
8點幾離開酒店~ 禁晚架車就泊向對面~ 免費~
Gangneung Tourist Hotel 
架車得返一格油~ 第一件事就係去加油~
Bohemian Coffee本身無打算去...set gps 揀錯就去左...哈哈
鬼怪夜市介紹過~好似係第一個向外國得獎咖啡師朴立秋開的
等位同外賣都係向收銀機取票同比錢~
兩萬 won 盒~ 我無買~ 另外2位夾份買左盒~
C小姐話一場來到要試下D貴D~ 就叫左個6000WON~
黑嘛嘛真係唔好比我飲~ 咖啡我都真係麻麻地~
我都係飲 ICE LATTE 安全D~ 4500WON
F小姐 HOT LATTE~ 4500WON
咖啡店對出~去一個地方啦
C小姐話見到有好多海鷗想我停一停~ 見有停車場順手停一停影下架 RAY~
租車得黑色~ 向街 RAY 有好多隻色好 KAWAII~
影完架車都係揸返出去影~ 哈哈~ 真係好多海鷗
揸多一陣就去到注文津啦~
登登登登~ 韓劇迷有機會當然要來啦~ 幾多人~ 哈哈
劇集上年播~ 大家今年都仲會來影相~
因為人太多影相係要排隊咖~
 港女就係咁自拍咖啦~ 哈哈  [我向側邊]
影多陣就開車去束草食蟹啦~
揸車途中~ 一次過有3色燈塔~
deep pink 燈塔~

沒有留言:

張貼留言