Day 2B-首爾快閃紅葉自駕遊 17年10月29日-束草

沿路去束草兩邊都係銀杏樹!超多!

1小時車程去到束草中央市場~停車場有排塞入去...另外2位小姐不停話泊街邊...唔驚啦
不過周圍都有車泊向街邊...應該都OK既...但要離開成個幾鐘有D驚~
 對面右手就係束草中央市場~
一扎太多唔係都買比呀媽...太重~ 哈哈
呢檔黑糖餅真係好誇張!超多人
好多人呀~ 首先去搵蟹先~
上網成日見到
可唔可以整長D呀...完全唔似尤魚羅~ 入面係芝士來~
束草仲有一條街食蟹~ 打算來呢到睇下咩環境先~
束草紅蟹~ 有檔呀朱媽好熱情話7萬WON4隻死左既蟹~ 但另外2位話想食未死~ 
講完價十萬WON4隻~ 就是但啦~ 等食~
刺身係十萬WON包埋 
魚頭魚尾粉團辣湯都係十萬WON包埋 !D魚都有唔少肉食下~ 幾好味!
蒸好啦!4隻蟹!無向機張食咁大隻~ 但3個人食4隻蟹絕對夠啦~
蟹蓋飯一樣要加錢~ 每個加 2000WON~ 當然要食啦~ 
今餐3位合共就係 104000WON~ 好平又唔係...好貴又唔係~ OK啦~
之後 C小姐去排黑糖餅~ 我同 F小姐行一行~ 買埋呢個好出名炸雞~ 18000WON
C小姐好想食...比佢排啦...真係排左好耐應該有成9個字!!!
 1200WON/個
本來我都無打算食...但見佢排咁耐都係買多個...佢真係好脆...但真係太甜啦!!!
一場去到束草當然要去埋睇個阿爸村手拉船~
我無睇藍色生死戀~ 呀喬妹好似係用佢搭返屋企~ 我只係有向2日1夜見過~
去到見到海都幾凍呀~ 加上時間關係~ 睇下就算~ 客人都可以一齊拉船咖
BYE BYE~
似係用來捉蟹~
睇2日1夜成日見既漁船~ 佢地D燈好型WOW
右面個山應該係雪嶽山...本來係PLAN去睇紅葉~ 但昨天都睇夠~ 
同埋怕入去塞唔少時間就放棄~ 4點過D走啦~ 準備沖埋去正東津~
1小時有多 5點去到正東津...唔係睇日落都諗住去車站影下相就走..
F小姐因為鄭容和來過所以想來....
捱左成日都無落雨...去到最尾一站終於頂唔住~ 開始落啦~
沖入左室內後開始狂風大雨加落冰粒!!!
真係超大風同有冰雹咖~ 你睇下幾勁~ 大風到吹入室內
唔係發泡膠粒~ 係真係冰粒...
見唔見地下好多粒粒?? 對面便利店職員都出去影下MOVIE~
狂風大雨加落冰粒7-8分鐘到終於靜左D~ 即時行出去影影~
冰雹就停左~ 但都仲好大風~ 車站職員叫我企向到影好啦~ 唔好行出去
勉強都叫來講~ 雖然行唔到出去
快閃正東津 20分鐘就走啦
向澳洲都試過落冰雹~ 但今次大風大雨又多冰雹就真係嚇死我~ 
之後開車去高速都嚇死啦...大雨到前面全白...咩都睇唔到...初初仲要得我一架車...周圍全黑
又上山又落山...真係嚇死寶寶...

沒有留言:

張貼留言