Day 2C-關西自駕遊 17年10月1日-美山かやぶきの里

1點3去到美山啦~ 泊好車向停車場就睇下點行啦~

 
遠遠見到茅草屋啦~ 京都版合掌村
見到先見到好想向韓國見到既蒿麥花~  另類滿開~
 自拍神棍出場啦~ 
見到佢等於去到入口~ 岩岩仲睇住郵差收信~ 真係有十封八封寄出~
唔好影到遊客係幾寧靜
iphone 人像模式影花花真係唔錯~
呀媽話係青豆
同白川鄉一樣真係有人住咖~
好高咖佢地~
D水又係好清
「美山かやぶきの里」與白川郷的合掌村及福島縣的大內宿並稱為日本三大現存的茅葺屋。今年10月應該會去埋福島縣的大內宿
好得意呀~
WOW~
呢間都真係有人住咖
有屋有田又有地幾好~
10月都仲有唔少花花~ VERY GOOD~
唉...個大相機放向屋企擺...

間間都影下啦~
當然一樣有民宿~ 之前睇過都唔算平
行完一圈出返去
影多次啦~

我同呀媽講~ 我地脫離左等巴士行列啦~
日韓都見到你wow~
有菜賣~ 我媽又一枝箭入去順手買左個南瓜~
睇google map 只得一間 お食事処きたむら食 soba...等左成十幾廿分鐘都未叫到
就打算忍忍去第二到食...返到停車場原來仲有間食麵...
呀媽仲要話一落車就見到...以為我一定要食等果間...激死我呢...
2點半開餐...
呀媽的野菜 soba
天婦羅蝦 soba~

出面咁多蒿麥花希望係用佢地來整啦 ^^ 2位食左¥1550
食完全速去今晚住果到~ 因為要5點前到呀~

沒有留言:

張貼留言