Day 2D-關西自駕遊 17年10月1日-伊根の舟屋

 
 因為明天會落雨係打算去埋天橋立先再去今晚溫泉...點不知 set GPS時話要 1745先到... 
因為要 1700前去到即刻好努力揸去 伊根~

最後16:47分去到今晚伊根之屋!屋隔離有位泊車~
職員帶我地上樓講解一次~ 就唔好阻佢收工啦~ 
我地住二樓!望出去就係海!
 
就係比個伊根屋+溫泉吸引左來 ~
職員話個溫泉唔用時要蓋住佢!溫泉水會自動加~ 仲有一間沖亮房
有兩張床訓㗎
房都有電視
今日買巨峰~幾平~ 因為佢係散裝有大有細所以咁平~ 唔緊要啦都係食落肚
 
天仲光~ 出去行下~ 周圍都好寧靜
 
唔揸車朋友都可以來!有巴士站~ 睇清楚時間就可以啦!
 表現晒呢到既風景
立眼時真係比佢嚇一嚇
行一陣就去到今晚食飯餐廳~ 岩先叫職員幫手訂位,附近晚上評語最好就係呢間!
向web site 睇左菜單~ 晚上主力食魚!
好幾間屋都係呢間餐廳
唔知係唔係餐廳放魚籠捉魚呢!
D水清到呢
明天先可近距離D睇伊根の舟屋
日本一樣都有養魚
咁多雲無咸蛋黃睇啦
仲有成個幾鐘先食飯~ 返去休息下先~
行返去~ 無咩好做~ 飲下茶~ 食埋送個點心~
好耐未見過摺衫~ 真有心思!
 最終都早左半小時去餐廳~ 早食早休息嘛~ 哈哈
叫左 兩個set 一平 ¥3240! 一貴 ¥5400!呀媽無咁大食就食個平既~
上面應該係膠荀~ 睇住師傅批皮...新鮮~ 唔食生魚既我望住佢地...都食左2個舊既~ 梗係比呀媽啦~
醬油魚~ 咸咸甜甜個羅~
我都係中意呢D鹽燒
呢個炸魚真係好好好食!!!
以上係我個  ¥5400 既餐~ 當然我一定有分D比身媽食啦~
¥3240 個  SET都有湯~ 不過無甜品~
今餐食左 ¥8640~ 唔中意食魚就真係唔好來啦~ 哈哈 
不過佢轉左MENU多左貴野...平個 SET 無左~ 
去伊根過一晚消費真係唔平咖~ 

食飽飽返去就努力休息~ 再休息~ 浸溫泉~ 睇電視~ 上下網~

沒有留言:

張貼留言