DAY2B-墾丁台中清境高雄3人行-14年9月28日

離開出火~就去到恆春中山老街
司機放低左我地就自己消失左
柴火燒pizza
仲有間柴火麻糬
呢間犀利囉~一開舖就咁多人~ 當然人排我又排!
買完仲要等好耐先有得囉~周圍行下先
hostel
差館
行完返去都仲要繼續等
有啲人已經入咗去坐~叫冇咁多人
我其實見咁多人排又買~ 唔知佢咁旺場~
超級日式
佢真係即刻做~ 唔耐就有鬼囉!
我應該係買咗D2 + 3粒唔知咩。TWD365
上到車即刻要試食
好大粒下咖
真係排得辛苦~ 但佢又真係幾好食~事隔多年都仲記得好軟熟~好多料!
之後去埋號稱水清沙幼~ 墾丁白沙灣海灘
真係唔覺得水清沙幼
呢張望落去已經好少少
撤退
之後去埋貓鼻頭
阿姨自己行上去~我同我媽就唔行啦
真係多人到呢
響度睇下咪算囉
附近賣啲嘢食
之後就去埋呢間好出名既小杜包子~比預期中小人唔駛等太耐~
買埋司機果份啦真係~~TWD225
超級多芝士
我哋又飲左果汁~食咗麻薯~又食埋包~都唔使食飯!
司機之後車左我地去第三核能發電廠出水口
D水特別鮮藍色~ 司機話D水有檢測過好乾淨⋯⋯
我問司機點解D水咁藍⋯⋯佢話可能水溫溫差大⋯⋯
隔一個出水口就係浮潛區域⋯⋯
真係好神奇⋯⋯
去埋最後一個點~ 要比女士買野啦~
好多人幫襯既魚生店~係好平既⋯⋯不過我就唔會食啦
向入面買左唔少野食就走啦~
5點幾返到酒店~ 連TIPS 比左 TWD4000 司機~  我去睇下明天搭車地方
又行下便利店~
向酒店休息下~ 沖個亮又落大街搵野食~
 
4樣加埋 TWD400
 
青木瓜沙津
晚上都熱咖~ 買杯飲下 TWD40
豆腐呀姨買
我都幾中意食咸水雞~但成日買一買就幾百蚊
再食一次脆皮湯包
來回行個圈買埋就返去啦~ 熱熱熱~
太熱啦~買返酒店再食過 咸水雞TWD300
一口「種」

向房食食食~睇下電視都唔錯~

沒有留言:

張貼留言