DAY 1A-泰國布吉5人行-17年3月25日-Perennial Resort

今次張機票又係特價買~單程2百幾~ 我都係第一次去布吉~ 好耐冇去過泰國啦
準時到達布吉都凌晨2點羅~ 個機場好新淨~ 不過過海關好多人!
布吉歡迎您
四位團友加埋年紀都唔細~等車中
去布吉真係夜一夜都唔怕囉~凌晨2點幾到仲咁旺~
我哋5個人~ 我訂咗機場附近一間雙人房 6百幾 同一間屋仔9百到~
3位後生D住
沖涼房睇落係咪好靚呢
我同 F小姐訓,另外仲有一張單人床M小姐訓
熄左燈幾靚, 另外間房無影啦,因為都係得大床就叫左2位嬸嬸訓
我係最遲食早餐⋯⋯駛唔駛咁多包呀⋯⋯
酒店都有個泳池仔
影下間屋啦~今日幾好天~
夜麻麻到⋯⋯住呢列都OK~近機場~幾分鐘就到
都係我地間屋

我之前已訂左12.30PM車送去下一間酒店
佢凌晨接我地機
呢間老闆真有 HEART~整到咁靚

沒有留言:

張貼留言