DAY 1B-泰國布吉5人行-17年3月25日-BANZANNA海鮮市場

 去布吉前上網一早訂好晒車方便D~ 

1點半去到酒店~ 岩岩去完歐洲~ 呢個係經濟 HEA 之旅~ 所以無住D 靚靚酒店~
 呢間唔錯~ 向巴東又平又算新~ 又近沙灘 
等 CHECK IN...
呢到 1間房為起 4百幾蚊~ 仲有早餐~ 
 因為5位~ 我豪d自己1間房~ 訂左3間~ 等左9個字但佢一直都未攪好...我地要住一間房擺野先
 ok呀~ 收貨啦~ 冷氣都好夠
我揀左有露台房~ 每房仲有吊床  
  2點幾終於離開酒店~ 行去食野~ 
 唔計早餐呢餐係第一餐~ 豪D食海鮮~
 地下係賣菜...賣海鮮 , 樓上就自己搵檔比錢煮
 買左好幾樣野啦~ 5000THB
落返街市買野飲係平D~
  
整得老左少少~ 好耐無食過咁大隻~ 再有機會我會揀叫佢蒸熟佢 ^^ 
 魚好味呀~  泰式煮法都好食~ 又滑無咩骨~ 
又影!!! 永遠向最前都頭最大 @.@

今餐海鮮就買左 5000THB  炒菜加煮埋其他就 1450THB~
我買野都好求其...無咩講到價~ 食貴左唔駛話我知啦~

沒有留言:

張貼留言