DAY 2B-泰國布吉5人行-17年3月26日-包車1天遊

之後就去左~ Rang Hill

都望到好遠風景下~
因為經歷過沙巴慘痛快艇經歷~我哋係冇打算出島~
行左半小時到就走~
之後去埋附近鐘樓~ Surin Circle Clock Tower 到此一遊影張相
之後就去布吉必去地方Central Festival Phuket
依家係香港都好似見唔到麥當勞叔叔 
去商場有咩做啊~又行超市囉
行完 冇乜嘢好做就去食雪糕~
叫左4樣雪糕~ 食雪糕都食左百幾蚊~
呢個簡直係全場重點~芒果雪糕糯米飯仲要有椰青肉~ 呢個超大同好好食~
買一球送一球嘅山竹雪糕~未食過吖當然要試下~ 5條友食雪糕都食飽
響度留得最耐~ 超過兩小時
之後去埋最後~Phuket Weekend market
超級多人
行去街頭影張相
好搞笑囉
响呢度真係超級熱啊
去泰國呢啲係永遠都唔會食囉
咁熱見到呢啲海鮮都唔敢食
我初初仲以為呢隻生果係假嘅~ 返到香港上網查下好有益架
20THB 我都買咗樽試下~好似V8蔬菜汁
大樹菠蘿一定要買走啦
我都買咗一盒走
天光行到天黑囉
M小姐要飲個小麥草
C嬸嬸話要食返個榴槤
喵喵喵~~~
手起刀落~即時開。270THB
叫做過下口隱~ 核都比較大~
最後買埋佢 4串都等好耐 60THB
早知買多D~好好食
我哋只係行咗一小時有多就投降走啦~ 7點幾返到酒店~ 早左個幾鐘放司機走~仲比埋TIPS
返到去又食~呢到215THB
F 同 M小姐又走左出去買串燒~ 呢到 140THB
去泰國真係食食食同食~

沒有留言:

張貼留言