DAY 3-泰國布吉5人行-17年3月27日-巴東 Patong beach

F小姐間房 ~佢話一早已經見我2位呀嬸包場玩完水

 佢地係每朝有早餐~我自己間房就無加早餐~ 我請願訓多陣啦~ F小姐好好心影比我䏲⋯⋯
今日基整上叫自由活動~向房到訓下吊床~ 跟住落樓下玩下水
 之後同F小姐出去沙灘途中見列呢檔野⋯我同F小姐係無帶錢⋯
點知剛好見到2位呀嬸經過~即時有錢買~ 檔主太忙同我整緊沙律~我仲可以自己燒~
 我早餐~佢地又食~ 呢到加埋 300THB 啤酒自備
 食完我同 F小姐真係去沙灘啦
 M小姐來影左幾張相就走左~佢怕晒我⋯⋯ 我同 F小姐就向沙灘游下水~佢帶左個浮潛鏡
我地應該都係玩左 2小時內⋯⋯返到酒店已覺得晒傷左⋯⋯好誇張
 正當我地準備出去~ 3點到又落左半小時大雨
 落完雨又出得街
上網見人介紹 No.6 Restaurant⋯⋯睇住 GOOGLE 都去錯⋯⋯因為真係好近下~哈
 我係覺得唔似呢間咖~不過另外幾位話事但啦~有得食就得~
炒蘆荀
 生蝦
炒蜆~ 炒油麵
 
 泰國D蝦餅係唔彈牙咖
 我最中意食
今餐食左 1320THB~ OKAY啦  
食完行返出街行多幾步就見到好多人介紹間 NO·6
 
 之後又去 BIG  C 行過~ 明天會轉酒店無得買咖啦~
 
 3位女士買到幾忘我
 
 咩都買啦
 呢D向泰國真係最平
見到幾靚~影下
 走時見有選美活動~ 真女人定假女人我就無研究啦
 再見啦
呢間野好好生意~不過我暫時好飽⋯⋯
 
 之後就行下D旺街叫去過啦~
 呢D唔岩我~
 望多2眼個巴東沙灘
 
 睇左陣人工沖浪~笑下人~ 呵呵
  
返到去好似係有3個去左比人打「按摩」~ 我就向房自閉下睇劇集~
8點半就約左 F小姐我地2個去搵野食~ 因為要行幾遠下另外3位唔去~
 
又喵喵喵~
 呢間野 胡XX介紹~ 搵到我地死死下⋯⋯門面唔同左樣
佢一定知我地好熱~D冰真係多到呢~羅望子汁
 胡生好似係介紹魚蛋⋯⋯見人食過OK先去食~因係 24小時
如果路駛行咁遠會好D羅~ D野算幾大下~
2位貪心小姐另外仲叫左碟牛丸⋯⋯多到打包呢~ 我地有買返去比佢食⋯⋯
不過無影到加埋 390THB
食完行返去就正常快好多啦

沒有留言:

張貼留言