DAY 4B-釜山統營大邱自駕遊-18年1月2日-大邱


2點幾去大邱途中有休息站~ 當然要停下啦~
休息站一定要買野食下啦~ 團友買
3點幾泊左架車向大邱最旺百貨公司到~
兵分2路行事~ 放中意買野既團友去搵野買啦~ 我帶住2位呀嬸周圍行下啦~ 
首先係食~ 向門口見呢間D野食唔貴~ 門面又幾靚~ 就佢啦!
清淡D叫個年糕~ 仲有餃子~ 
有幾隻大餃子咖~ 
炸豬扒~ 好好食呀~
炸餃子~ 以為得5隻...下面仲有一排...飽晒啦~  3樣加埋都係 18000WON 咋!!! 抵到爛!!!
之後就周圍行啦~ 買下野~
去到大邱 INNISFREE 竟然有 10送10 MASK~ 即時買左 120塊...當然係幾個人分啦~
天光行到天黑~
之後仲撞到另外3位團友~ 佢地大手買緊護膚品~ 我剛好去到比錢~ GOOD!!!
行返百貨公司羅車~ 團友B小姐買左串食下~ OK既 可以一食
樣有D吸引~ 但價錢唔平~
百貨公司羅車走時好笑~ 向出口~ 收錢位姐姐不停想同我地減價~ 你有無消費呀?小小都得咖
可惜我地無人行過百貨公司...咩都無買到~ 佢最後都好好人平左比我地 收左 1萬WON到
之後揸車去埋西門市場夜市~ 嘩~ 好整齊呀~ 大部份都開左~
由於唔太餓一檔檔睇下食咩好先~ 真係好似睇 RUNNING MAN 時咁整齊呀~ 
呢個有D吸引呀~  
佢好慢工出細貨...如果多人排絕對唔出奇~ 睇佢整都整幾耐下
先買一份~ 5位試食~ 實在好味~ 有位唔食牛
又叫!!! 
因唔係我比錢~ 我都唔記得幾錢 5-7千WON 唔太記得~
團友對D咁飽肚既野好有興趣~
韓國蕃薯本身都好甜~ 佢再焗下係超級甜!!!
超級大串~ 日本人來~ 好味道~ 
Running man 食過牛肉壽司~ 
因為好食,前後叫左兩份! 5000WON /份~ 有6舊~ 
D團友自己走去買豬腸~ 食完話好流~ 唔再食得落野啦!!! 哈哈~ 我唔食的!!!
想食~ 太多人~ 放棄
我同呀媽無食豬腸~ 所以我仲食得落野~ 
終於食左一次韓式糖醋肉~ 即炸即煮! 好好味呀~ 好似 5-6000WON...
呢到有整D帳篷比你入去食~ 好暖咖~ 但有時向後面太遠企向到凍住食~ 
食飽飽~ 8點幾走啦~ 停車場話佢收9點~   向車遠觀 大邱地標83 Tower
之後路過 HOMEPLUS 超市~ 入去行行~ 比大家睇下有咩未賣
嘩!!!全部都係 cream!!!
有得食飯後果~ 哈
最後一晚 11點幾返到酒店~ 今晚當然要泊返酒店停車場,同日本一樣~入車庫...
返到酒店食左半個...真係飽晒!
明天又最後一天啦~ 不過夜機~ 仲有時間~

沒有留言:

張貼留言