DAY 5A-釜山統營大邱自駕遊-18年1月3日-甘川洞文化村

最後一日~ 8點起身~
今日退房~ 行李 KEEP 向酒店~ 羅返車泊左一晚都無收錢....即時覺得比人抄牌好 on 居~ 哈哈
十點幾去到第一個景點~
咁岩隔離架車一模一樣~
甘川洞文化村~
我都係第一次來~ 揸車上去真係幾斜下~
好多人睇 running man 先識呢到~
我都無咩頭緒~ 周圍行啦~
KIA RAY~
今時今日變左好受歡迎地標
又係鎖
我就一定未食早餐~ 買串食下~ 但佢真係我向韓國食過最難食雞串...鞋到爆炸

好攪笑...真係有人買來食
今日真係好天到呢~
搵到小王子啦~
甘川洞文化村真係有高咖~
行落去影埋小王子正面~
周圍都畫滿公仔~
仲有我最中意既貓貓~
真係有隻真既貓貓訓緊~ KAWAII~
  行到12點走啦~ 去羅車時見到佢~~~ 仲要係 1000WON 3條!!!
熱辣辣好味道!!!
羅車~ 走人~

沒有留言:

張貼留言