DAY 7C-濟州自駕賞櫻之旅-18年4月6日-山君不離(산굼부리)

仲有時間又去多個呀姨想去地方山君不離(산굼부리)

入場都唔平 6000WON X 4位
呀姨係來過...呢到大風都 PK! 佢秋田來睇芒草...但依家係春天...鏟晒羅
今次真係中伏了!
向超級大風下我地行埋上去! 佢可憐我地...比少少芒草我地影下相啦!
有中文介紹. 算係咁
真係好好好大風!
9秒9影埋走啦
山水畫咁! 
呢個景點真係超呃錢! 有咩睇呀?
呢到有人自己影結婚相, 睇見都凍
再見啦!!! 我唔會再來! 秋天都唔來~ 哈哈
荒山野嶺都塞車...
最後6點幾去到西歸浦 E-MART 買埋野返去
中途見有日落出去影埋
天光行到天黑~
選擇困難證下買左佢地
食埋五花腩
仲有佢地~
健康D! 咁又一餐! 我地仲有西瓜~ 又飽晒!

旅程又到尾聲啦~ 今晚向到住最後一晚~ 明天住多晚市區所以要努力執行李!

沒有留言:

張貼留言