DAY 8-濟州自駕賞櫻之旅-18年4月7日-濟州食食食

 今日悠閒地起身影下相

 幾好天
 食埋我個蟹糕飯, 佢地食冷麵無影~ 
之後搬完行李去市區酒店~  我地又去東門市場啦! 好似日日都去咁... 
 凍凍到食個蔬菜煎餅~
 嬸嬸好貼心比你用杯 SHARE 食
 之後行下地下街
行左去E-MART 間橋村炸雞成 12點幾老闆未返. 未賣得... 
 之後揸車去鮑魚附近間橋村食炸雞
有得食啦~ 
 今日食 HONEY 雞 ~ 好味道! 明明另外3個話嘛嘛地食炸野~ 哈哈! 加埋 18000WON 
 堂食係無汽水送~ 過隔離買個1200WON 蜜桃茶飲下~
之後行程又係食...去左之前去唔到濟州金萬福 제주김만복 동문시장점
 新店!
 無睇鬼怪夜市時咁誇張超長龍~ 不過都排左一陣

 
 3樣野 16000WON
佢最出名係右手 濟州鮑魚紫菜飯捲~ 鮑魚味係濃過 夜市食個間好多~ 個特制蛋甜得來彈牙!
但我個人比較中意左手原隻濟州鮑魚飯團~ 鮑魚彈牙~ 飯團入面亦有蛋! 抵食~
 呀媽可能比昨天強風吹到唔太舒服~ 就返左酒店, 佢話我架車太高...無得泊...
 呢間係我地第一晚住果間酒店, 今次間房大好多, 差好遠! 
 之前8點幾9點我地3個出動去食野~ 呀媽唔食...懶得出去~ 搵左間燒海鮮
 嘩~ 
嘩嘩~ 
 嘩嘩嘩~ 
 食埋佢地真係飽晒! 今餐都食左 81000WON

沒有留言:

張貼留言