DAY 2A-單人原本快閃曼谷-19年8月4日-MBK CHAOLAY SEAFOOD

今日起身陰天

8點3走左去食早餐,竟然無我最想食既木瓜!
$20既早餐~ 係咁依依下啦~~ 留返個肚一陣再食!
我有帶泳衣呀~ 但今日陰天仲有風⋯睇見都涼涼地⋯再加上無浴袍⋯
泳池又唔見有毛巾派⋯所以都放棄左游水~ 不過酒店先3百幾蚊~ 個游池超值啦!
仲有搖搖椅~ 陰天有風唔好玩啦~走啦!
返房又攤下床~沖埋涼出街都十點幾~酒店附近有個街市走左去行下
一隻大芒果都見唔到呀!來回行個圈走了~
買左20B 青檸
買得果6粒青檸都懶得羅返酒店~ 帶住佢去行街街吧!
無行李跟身行去BTS係快好多~
換左張 BTS DAY PASS 搭去 SIAM 轉車
轉左架 LINE FRIENDS 車~
路過~ 某學校~ 今日第一站行去食海鮮
就到
TMD呀!GOOGLE MAP 寫開 11AM!唉~ 唯有走啦! 
行返車站食另一檔!我諗住食呢檔平D嘛!
附近有間好大超市~ 順手行下!
真係好大咖
呀媽話好貴~ 慳返!
買左包試下~ 20B
一早乖乖地向到食~ 咪唔駛行羅~ MBK 2006年來過一次⋯⋯多年後靚左
上6樓
網上介紹
我一位~ 我後面係好多人啦~
其實點解我以前唔識食你地?
生蝦~ 大隻~爽口~ 好味!199B
300B 好多蜆⋯
主角上場~ L SIZE 大頭蝦~ D蝦糕真係 OH MY GOD!
真係幾大咖~ 我其實係好想叫 XL SIZE~
嘩~嘩~嘩~
話說我3個月前先第一次食泰國大頭蝦~ 上次食果隻唔平 700B 但好似係鮮味D~
呢兩隻糕勁~ 但蝦肉味淡左DD 但其實都好食既!
好啦~食完蝦要對付D蜆~ 好有心機拆晒肉⋯⋯蜆一定多過1斤!
變左羅勒蜆肉清湯~
蜆肉其實已無晒味~去晒湯到~ 湯好甜~ 下次我唔會再叫呢個湯~ 因為我唔係想飲湯!
比想像中平~ 第2餐早餐!

沒有留言:

張貼留言