DAY 3C-釜山浦項跨年自駕四天-18年12月31日-WAVEON COFFEE

 睇完各款燈塔都未夠3點~ 之後開開下車見點解咁塞車呢⋯⋯原來係有間 CAFE太多人揸
車去要排隊泊車,本住香港人八掛精神,我地塞得來當然順手入埋去啦😏

C小姐即時 SEARCH 下呢間係網紅CAFE⋯⋯ WAVEON COFFEE
 吾⋯⋯其實我有向 FB 睇過⋯⋯不過睇完就唔記得果D!
 呢間野真係超級多人!蛋糕都仲好貴下⋯⋯ 咖啡同 STARBUCKS 差不多
我地兵分兩路⋯⋯搵位同排隊買咖啡!
 4個人叫左 3杯咖啡,3個CAKE⋯⋯咁就 4萬WON
 呢到個老闆一定發到豬頭咁!真係多人到爆!
 C小姐好勁,搵到豆袋位
 佢個木架實在唔太夠位⋯⋯我杯野飲都未放上去,蛋糕係 芝麻味,茶味,原味 
我杯 ICE LATTE 只見到奶咁~哈哈

由於我太懶既關係⋯⋯都無行上樓⋯⋯大家都只係向個豆袋 HEA下就算!
蛋糕都幾好食,可以平D會好D羅! 我地應該都只係 HEA 左半小時就走人!
仲有個幾鐘車程去浦項!

WAVEON COFFEE (웨이브온 커피) 
地址:釜山廣域市機張郡機張邑邑內路286
(부산광역시 기장군 장안읍해맞이로286) 
營業時間:11:00~00:00 
官網:www.waveoncoffee.com

 揸左一小時到去休息站洗手間下先~ 😁
人地老公好開心買野食
 浦項好快就到啦!

沒有留言:

張貼留言