DAY 3D-釜山浦項跨年自駕四天-18年12月31日-浦項竹島市場/迎日臺

 我無記錯我地應該6點前就去到酒店~ 大家向房休息左一大輪7點有多先3個女人揸車出去~
人地老公又話要留向房溫書⋯⋯叫老婆買野比佢食!

 去到浦項我係一心食蟹⋯點不知人地老公無出來⋯人地老婆唔食得海鮮⋯打亂左我陣腳
 睇下先⋯唯有明天等埋人老公先食!
竹島市場~ 成條食蟹街,24小時! 
 發現C小姐偷拍我!我唔係大肚呀,件綿褸闊咋😂
 好想食羅!!!
 之後揸車去左迎日台⋯近海真係有點凍!對面係 POSCO浦項製鋼廠,為左美化環境加埋燈
 迎日台睇兩日一夜一定睇過~ 所以來到又係好開心~
 仲整埋燈飾賀一賀
迎日臺영일대 一定要上去睇睇啦
 POSCO浦項製鋼廠佢係會不停轉顏色的
 明天2019年1月1日會有好多人去呢附近睇日出,當然唔會係我啦!
呢個亭應該係 2012年先起好,唔係古代建築來!
 韓國好多時都有美食車
 仲有人唱歌~不過係岩 呀豬媽聽果D~
 仲有個小燈飾公園
 去浦項晚上最重要既夜景都睇左~ 咁又到晚餐時候!
呢附近都係食海鮮魚生為主!C小姐出發前有甲抗⋯⋯所以唔食得海鮮⋯⋯ 
最後好難得搵到一檔燒肉⋯⋯就你啦!!! 
 睇公仔就知只得豬⋯⋯周圍都食海鮮⋯⋯點解唔順手賣埋海鮮比我燒下呢
 無得揀 3人份五花腩!
 呀豬媽話泡菜係咁用!
 幾吸睛~
 叫飯就送埋湯~
 努力食呀!
 3個大食妹仲叫多左兩份豬肉😁😁😁
 幾勁!食晒~ 56000WON埋單!
 食飽飽個人超級凍! 快D羅車去買野比人老公食!怕佢餓死左!
 呢到係浦項最旺既街⋯當然唔係咁夜啦!我地搵左橋村炸雞打算買⋯⋯點不知佢話要1小時
即係唔駛食啦,之後就去便利店買便當比人地老公!
11點鬆D先返酒店~ 酒店門口比人泊晒~ 不過唔緊要啦⋯呢到咁遠應該唔會有人抄牌😆 
 我同 F小姐無無聊聊出去行左3間便利店😂
 最後仲每人買左枝雪條食2000WON⋯⋯痴線!
F小姐返房繼續啤酒加零食~ 渡過2018年12月31日~

沒有留言:

張貼留言