DAY 2C-曼谷快閃2天-19年5月19日-曼谷 HEA 行

Chit Lom BIG C 昨晚去完今日唔去啦~ 路過影張相!
響曼谷咁多車係好正常
之後去咗網上介紹新開一排嘅 THE MARKET
向 CENTRAL WORLD 過橋就係 THE MARKET 即BIG C隔離~都好方便
好攬笑

我之前都唔知呢到有好多野食,所以食完野先來~
呢到好似新開左半年到⋯⋯個場都幾靜下,不過冷氣一定夠晒涼
我來嘅目的就係整佢地~ 80THB一個~ 可加名、痴1個圖案~ 即時同你整埋!抵~
即完去左有層買手信野食,買左少少羅~
老虎堂係最多人
之後 4點9 就穿返天橋同商場去搭 BTS
Gaysorn Village
帶呀媽遠觀下四面佛
見有時間我就搭多個站去左 Thong Lor 去檔新出名嘅 Sukhumvit Soi 38芒果糯米飯
芒果糯米飯有SIZE分~ 我買左 150THB 隻SIZE~
買完有電梯上 BTS~ 幾好
都幾大盒!
   5點幾6點到,我地就搭的士去機場,怕塞車嘛
搭左 410THB的士~ 去到排隊寄行李
比錢買 20KG行李~唔好蝕啦~ 20.8KG 走人
隔離有便利店~ 入去買左D飛碟返香港~ 見D人成日向 FB 話好好食
7點幾~仲有好多時間~ 周圍走走吧
我覺得太貴,係唔會買,不過都有好多人最後買返香港
  之後實在無地方行,又想飲野~
飲埋 LAST 杯泰茶返香港啦
 
話咁快~ 快閃之旅又完結,凌晨兩點幾返到屋企仲食埋個芒黑糯米飯~死未?
呢間超級多芒果,因為路途遙遠,芒果都黑黑地~費時嚇親大家唔比全相你睇啦!
呢D係之後嘅白痴野,拿,我之前真係唔知泰國便利店係可以買完同你加熱變飛碟⋯⋯
我返到來食時仲話佢呃人~ 勁低能! 後來再去 FB 睇清楚先知⋯⋯勁白痴
咁我整熱佢就咁食都幾好食嘅,係唔脆啫
呢個就真係唔好買,甜死!個包濕晒!食左少少都無食⋯⋯
我果兩隻大芒果~ 一共整左4大碟芒果糯米飯~ 真係十分好食羅

沒有留言:

張貼留言