DAY 7B-中部北陸富士山自駕遊-19年10月4日-長野縣-壽司郎 諏訪店「 スシロー 諏訪店」

今日好正常嘅時間就放飯啦~ 因為今晚住溫泉有豐富晚餐,要食就早D食
上網 SEARCH 搵到呢間順路得來叫高分D⋯⋯其實GOOGLE MAP 間間平壽司都唔太高分!向向日本100 YEN 壽司之前只食過「無添くら寿司」兩次~平係平都唔算太多野岩我食
反而呢間スシロー,香港叫壽司郎我就多D野岩食~ 香港新開時同朋友食過
唔知以為我好肚餓,黃色都係 100YEN
星鰻!300YEN 簡直係我最愛!!!真係好好味咖~
佢個蟹糕都係 100YEN!!!仲有甜蕃薯呀媽見到話要食,佢話自己整麻煩
又繼續
最後最後~我食多兩碟啦!
一定要影返張
食左 19碟先 2百幾蚊⋯⋯仲要食左6碟貴野咖啦!!!
你話去日本有時間,個肚又有位點可以唔去食! 食埋就向河口湖出發啦~~富士山我來啦!

沒有留言:

張貼留言