DAY 7C-中部北陸富士山自駕遊-19年10月4日-河口湖富士山、サニーデ・リゾート <ホテル&湖畔別邸 千一景>

我地兩點幾就開始見到富士山啦~ 因為我CHEAP 行國道,所以都要成兩小時車程
每邊一條線⋯⋯想快都無得你快,望下富士山啦!
沿路可以做就係睇住富士山同等白線爬頭
日本D貨車有時都行得幾快~
快啦快啦~ 過多個山頭到啦!
4點鐘去到今晚溫泉酒店 CHECK IN 啦~ CHECK IN 時成個富士山向前面
為左富士山我今晚係最貴咖啦! サニーデ・リゾート <ホテル&湖畔別邸 千一景>
2個人 57,200円 扣10,700円積分都仲要比46,500円
日日我都CHECK 住唔好落雨呀!落雨我果三千幾蚊就睇雲啦⋯⋯
一入房就見到富士山羅~ 全房都係木地板~ 貴野係唔同D
少少可惜係佢比左最入間房我⋯⋯富士山右面遮住少少
今日晴天寶寶真係頂住~ 成個富士山出晒來啦!
360度影闊D
間房咁貴係可以浸住浴望住富士山,但可惜房入面只係水,不是溫泉!
間房成 7百呎⋯⋯大過我屋企
雙床都係痴埋一齊
呢間房最多可以住 5個人~ 佢最少都比左4人份量
今日呀媽執嘅新鮮栗子
好啦好啦~房間雖貴都要出去搵搵富士山~ 我地見到咁大個富士山已好心滿意足
只係近近地去左 大石公園
嘩~
行前D~影多D~
好闊呀
輕微倒影
因為我見話大石公園有掃把草波波所以一定來
花仔幾靚
有少少網紅芒草
若隱若現的富士山
OH YEAH~ 我終於搵到波波啦~ 不過佢地仲好綠
綠色都好啦~
呢到開始山頂長期有舊雲向到扮雪
都有DD係紅色 其他開始轉色
咁上年見到全紅~ 今年見到綠色都唔錯!

靚靚~
靚靚靚~
舊雲係唔係好掂先
又行返去呢到~ 呢個角度正呀~ 我好中意!
掃把草球街~ 要右手邊很入多D先見到
多謝晴天寶寶,多謝舊雲扮雪,第一次就咁成功見到富士山
入手信店行下,好多富士山產品賣⋯⋯但價錢就真係
佢要幾百蚊⋯⋯我真係影左當買左⋯⋯
出返來晚霞都出來了!仲有兩個富士山
5點幾羅~ 返酒店準備開餐啦~
酒店分3 PART ,CHECK IN 大樓房價平D,望富士山遠D,但應該都係間間房見到富士山
我地住就前面,仲有一棟係浸溫泉地方
返房又望下啦!
之後見都仲有時間,我一個人向酒店行落湖邊睇下有無靚景影~ 有個湖邊位種左D花花
後面有架車停向到開行車頭燈同我打光~哈  無佢D燈光都影唔到花花加富士山~
酒店前都有巴士站~ 唔揸車都可以住
7點鐘我地好準時去食飯啦~ 今日 MENU 寫晒英文!
幾精美~
豬來,無和牛好似差D咁
呢個呀媽嘅~ 我當然有食左佢一舊仔龍蝦刺身
訂房我有講定我唔食生魚~ 佢轉左呢個燒龍蝦比我! 勁好食!好重龍蝦味!
應該都係梅酒




甜品幾好~有4款~ 仲有富士山
食飽休息完浸溫泉,溫泉佢都算比較細,不過都還好
返房我地好努力用呢部按摩椅~ 好好享受下

沒有留言:

張貼留言