DAY 9A-中部北陸富士山自駕遊-19年10月6日-富士宮市-静岡県富士山世界遺産センター,富士急ホテル

早上5點9~ 見到將會火紅紅的天~ 跑落街打算影,點不知原來落左街就完全見唔到富士山!

因為落到去都比屋遮住晒,真係要返上房先見到富士山咖
影完富士山都未夠8點~ 我就再訓多一陣間先啦~ 唔好咁快退房~ 蝕呀!
之後9點幾已經再見唔到富士山啦~ 今日有藍天~ 但比好多雲遮住左,
所以見到富士山時真係要影多D相
間房都唔平咖~ 成15400YEN~ 泊車540YEN!有包早餐,不過我無去食,呀媽自己去左食
我就食埋昨晚買嘅乳酪~ 提子做早餐都OK
最後十點鐘退房~ 開車走時仲見到富士急車站
幾分鐘就去到今日第一個景點~  静岡県富士山世界遺産センター
唔會有人睇唔出佢係富士山呱? 木加白色好靚~
仲有大大個紅色烏居
建築物後面係會見到真嘅富士山
唔同角度影下啦~
入館係要收費~ 300円一位⋯⋯比啦!
我地由地下慢慢旋轉行上去~ 一路行一路側邊都有大大銀幕比你睇~ 
富士山入面景色
唔會去~ 睇下都唔錯
驚唔驚? 哈
300円比影幕錢都抵!一路行一直有! 超長!
超級放大版
夏天攻頂人士山中小屋
富士山睇嘅日出~ 嗱~ 我都睇到啦!
日本古時富士山畫像~  
真係超靚雲海~ 
晚上富士山影落去景色
雖然我今次見唔到有雪嘅富士山~ 但一定有機會嘅~ 下次啦!

睇富士山一定大把機會, 上富士山就真係唔好預我啦⋯⋯太辛若
影下個 MON 比你睇~ 真係堅大
今日富士山比雲收得好徹底
自己幻想下富士山向到啦!

我地真係好似行山咁~又下面轉上去~ 設計得好有心思~ 唔錯!值得一去
行完又出返去再影下
影埋個倒影先走啦
再來~
好啦~走人啦~ BYEBYE~
呢到泊車係要收費⋯⋯3小時200円

沒有留言:

張貼留言