DAY 8C-中部北陸富士山自駕遊-19年10月5日-沼津新商場ららぽーと沼津店,富士急ホテル

 

食完蟹我地就直接揸去靜岡縣沼津市

當日新開無幾日嘅新商場 ららぽーと沼津店,都幾多車位泊

我地 6點3去到記住認返泊向邊呀
暫時仲飽,未食得落⋯⋯
商場都幾大,好似係附近最大嘅商場

遇着彩色米奇
HELLO~
日本野係靚,但無特價時真係無咩意慾想買⋯⋯有D野真係幾貴
周圍行下睇下野食
間間野食都好熱鬧
終於行到去超市~ 卷蛋都幾平喔,但無信心食得晒佢
仲有好多甜品
日本,韓國D美國牛真係幾平
好吸引!
十個吸引!但無帶煲來呢!
杯麵唔係貴,右面 綠咖喱新的~ 都幾好食!好濃味的~
好靚嘅提子
呢個算平~ 又幾靚! 買左盒
新超市係唔同D~ 有自助比錢~ 外國卡都無問題,唔駛等人確認
只後都行左一陣,向DASIO 買完野後都無野睇岩,8點幾我地就走人啦
本來都想過住沼津附近,但當日星期六好多酒店都貴好多,
最後揀下揀下揀左去富士宮富士急ホテル,佢有隻房見到富士山
今晚間房新裝修完~ 幾大間~ 唔錯!夜麻麻我都無睇下見唔見到富士山

幾大下咖啦
最緊要一人一張床
剛剛超市戰利品
話說呀媽唔餓,食埋超市D飯團就話要向床睇小說
我就好努力睇下附近有咩食下~ 向 GOOGLE MAP 搵到間串燒!正呀~ 10點去食宵夜!!
入到去日劇FEEL 細細間~ 有兩位客人都係坐 BAR台
唔駛講一定叫餐! 仲要叫貴果個~哈
睇見應該都覺得好食!最中意鹽燒串燒~
仲有鮮味大貝~ 同腎~ 好味吻呀
燒得好有心機嘅秋刀魚~~~ 好脆咖!!!
最後除左丸子都要散叫多個燒雞翼先開心~ 好味道~ 脆脆咸咸!
今餐宵夜一個人食左2480YEN~ 唔貴啦!我都好中意食串燒咖,香港日式串燒都幾貴!
食飽飽返酒店向又提子~又布丁! 好味喔~

沒有留言:

張貼留言