DAY 10B-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月2日-Ohau Point 無限HEA爆海獅, Blenheim雙層獨立洋房

離開 Cheviot小鎮,呢D係團友影,今日車程都幾長咖
沿途一路都係1號公路
真係慳水慳力~ 唔會整大D~ 
1號公路
 開左一個多小時車去到 Ohau Point Carpark
咁啱仲遇到有火車
佢真係完全唔驚我囉
停響呢度做乜嘢?睇啲唔使錢嘅嘢!呢度有勁多海獅!!
你見唔見到佢哋有幾咁懶
真係有好多隻㗎
一隻二隻都係攤晒響度,睇佢地又懶又嘆咁都幾治癒~  好啦!繼續北上
6點幾去到今晚住宿~ 好大間屋呀~ 兩層咖!!! 真係住下都開心⋯⋯向香港真係無機會
我就唔會坐出面啦

我搵屋次次都有睇人有無 BBQ 爐~  但去到就怕要洗爐...沒一次有用過
開放式廚房~ 用餐區
呢間屋我真係十分滿意
大到呢
間屋有成 4間房地下2間~ 樓上2間~ 
地下留比老團友住啦
2樓都有個廳~  屋主仲好好整左個冷氣通風口吹D風上去


我就訓向二樓
影完相又要去買野食啦~


今日都唔係買左好多,有無發現團友好中意食包?? 又買~ 
返到去仲影到個圓圓太陽~ 間屋仲包車房...但架車咁高...泊向路仲好, 
後面原來有人住...所以要再泊過, 泊埋D
懶得煎! 焗熟晒佢~ 唔好浪費火力
今日西西地~  餐具齊全~  焗爐又夠大~  VERY GOOD!!!
今日叻呀~ 有甜品食~
呢間屋仲有個私人天井露台~ 今晚又係超多星星~ 開個腳架玩下啦
GOOGLE 無左無限空間放相, 所以依家要整細左D 相, 大家張就下啦~ 
我地明天坐船去北島啦!

沒有留言:

張貼留言