DAY 11A-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月3日-Picton Harbor Lookout, Shakespeare Bay Lookout

今日好天出來了~ 我地間屋有兩層幾威~ 哈哈
我食埋昨天食剩意粉~ 加隻靚蛋
甜甜焗蕃薯...好飽呀...
10點幾我地就離開  Blenheim , 準備去Picton 過大海去北島
團友影
禁日辛苦長程車~ 今日就快D到羅~ 11點都不用去到 Picton Harbor Lookout
去北島嘅船
每日有好幾班, 我租車北島還車係有包埋船票, 不過人頭費要另計, 我地係加左 NZD360
車公司包船票出發前都可免費改日子,係唔錯~ 我之前數錯日子訂左 2月4日
後來訂屋時發現就 EMAIL改返~  都好快方便,APEX 服務唔錯,我仲問佢羅埋行李箱照片
另一觀景台 Shakespeare Bay Lookout
好多木要搭船?


新西蘭同塔斯曼尼亞都好多呢隻花
Edwin Fox Museum  要收錢, 無入去, 我地向北歐見D船應該仲大
見到少少果隻收費船~ 哈哈
EcoWorld Aquarium & Wildlife Rehabilitation Centre 當然都係要收費
比你打卡用
我地 14.15PM 船~ 所以都有足夠時間周圍行下~

靚水
HELLO~
picton park childrens play ground
War Memorial
之後仲有時間去飲杯 咖啡坐下~ 又去下洗手間
4杯咖啡
口痕~ 仲叫左芝士鬆餅~  加埋 NZD22.5
團友好心急,叫我早D去等上船,12點幾搵埋油站入滿油就準備去 CHECK IN 過大海啦~

沒有留言:

張貼留言