DAY 11B-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月3日- 體驗橫跨紐西蘭南北島Interislander渡輪 Picton>Wellington

雖然依家揸車長期望住導航,但路牌都真係要識睇咖
CHECK IN 就係比EMAIL 訂單佢嘟~ 好似都無對護照,之前上網已入好晒資料 
之後就係等上船...果日都熱熱地~ 不過好多人都會落車行下,吹下水咁
條車龍會越來越長,之後就係一直等前面開車你先開就OK~
一點半到我地就上到船啦~ 泊車、鎖車,全部人都要落車
GO~ GO~ GO~
架船都好大咖~ 
普通船票周圍有位都可以坐
有付費船艙房間同一樣都有貴賓樓層,當然要再貴D啦
搵好位~ 我就周圍八下
再見啦南島~ 再見啦 Picton
Picton 留一陣都 OK GA LA
睇得出船好大啦 ?

其實D海鷗都真係幾嘈下
救生艇
船程要 4小時 ,訓覺、打機、食野,自己消磨時間~
搭飛機再租車都要時間,所以都係成車人過大海仲好~ 又可體驗下車加船~
同埋租14日係一定平過分開兩次租車~ 當然如果時間有限,好多人會向皇后鎮飛走
咁其實向南島地方就真係會小好多時間, 變左旅行團行程
自駕遊就悠閒D~  我去旅行都唔係為左要睇咩~ 行下超市~ 煮下野食~ 揸車周圍望下都開心
船上我記得係收唔到信號,果日應該都風平浪靜~ 我記得我地無人暈船浪
想全程對住個海~ 可能真係要頭幾架車先搶到靚位
今日好彩~ 我地不用 DELAY 上船~ 又唔大浪就到達紐西蘭首都威靈頓啦~

沒有留言:

張貼留言