第三天06年3月17日台灣大飲大食之旅

今日係唔知甦~ 太遲起身無得向酒店食早餐~ 浪費了!!!
12點向西門町出發去新比投啦~
我都唔知點解我會搭過左一個站羅~ 哈哈!! 等緊車返北投~
去新北投要向北投轉車
12.57分終於到左新北投啦~ 去搵的士搭去~天長地久溫泉餐廳啦~
間野都幾遠下~ 搭左TW$150~ 其實團都包來北投浸溫泉~ 但我唔想同D團友一齊浸~就自己去啦~ 
呢間係前幾日有朋友浸完話OK! D野食又好食~ 咁就來呢間啦~
一入到去就上左二樓餐廳~都好似無人~ 得我一個咁~ 坐底就揀野食啦~ D野食唔貴呀~ 
食夠一個數就可以浸溫泉都幾好呀~ 揀好野食啦~
 等野食既時候影下出而D景~
野食到啦~ 勁好食的 香橙骨~ 好熱好熱~ 仲脆咖~
 朋友話好食...但太大碟羅...!!!都幾好味咖~
呢餐食左TW$440~ 跟住去浸溫泉啦~
由於佢無咩人~佢都無限時間任我浸咖啦~
我都係第一次浸溫泉咋...入到去先甦起無毛巾去到租毛巾~ TW$100連洗髮水~護髮素~
 
都好大陣硫磺味~ 放水放好晒先見到佢有個擦~ 咁就周圍擦下放晒D水又等啦~ 終於放好水~諗住浸啦~ 嘩....D水熱到無可能浸羅...佢係無凍水水喉...得好少好少凍水流出來... 我就坐向則邊用野攪凍D水~ 攪左成15分鐘先覺得應該浸得...浸到落去都勁熱呀~ 不過都幾舒服既~
 大門~
 浸完啦~ 仲好熱呀~ 塊面粉紅色咖~~
本來諗住搭得士咖~ 問D姨姨去邊到搭~ 佢地就叫左我去搭巴士~ 佢地話好近
要行條斜路走咖~
仲紅緊呢~哈哈!!
行到上去大路就見到要搭既巴士~ 要追車羅!! 搭左10分鐘到~ 
終於聽到有捷運站名啦~不過唔係新北投~是但啦~ 有捷運搭就OK啦~
呢程只需 TW$15 ....平的士十倍...
跟住行程就係去光華買日劇啦~ 由於唔識路都搵左好耐! 
向入面買到D好舊既日劇~ 新舊到有買~ 買完就返去西門町酒店放低D野啦~
 放好晒野~就出去SHOPPING 啦~ 去左BRICKENSTOCK 買左兩對鞋~  又買左D其他野~ 個肚開始肚餓啦~ 睇來睇去左間門口有火車行既日本野食野~ 由於我有近視又唔記得帶眼鏡...入到去我都好迷茫羅...佢可以無餐牌...又唔知D野幾多錢...入面勁多人~食都食左幾樣野~ 但無影相呀...只係影左條秋刀魚...
今餐D野都好食...但向唔知價錢下食就唔係食得太飽啦~
食完行出去搵到阿宗麵線~ 即刻排隊買啦~ 真係幾好食WOR!!
 D味有D似碗仔翅! TW$40~ 食完就飽D啦~ 哈哈!!

跟住去搵 老天祿 同朋友買鴨舌...鵝亦...買完去搵生活良品~ 買下野~ 11點返酒店啦
好飲咖~ 又平~TW$20
同朋友買咖~ TW$9支 好大支咖~

今日戰利品~ 有D無影到~
全程買既日劇呀~ 哈哈!!
影好相~  心絲絲落左樓下打邊爐~ 哈哈!! 12點去食宵夜...TW$400 任食~ 食左好多蟹, 柯仔~ 蜆仔~ 
食完真係好飽啦~ 沖亮搵周公LU!!!

1 則留言:

  1. Anonymous13/3/09 14:05

    想請問台灣之dvd or vcd有沒有中文字幕, 上次我去台灣時想買 "戀愛裂痕" 因香港沒有得買, 但擔心無字幕, 所以無買.
    [版主回覆03/13/2009 14:30:00]當然有字幕啦! 唔係買來做咩?? 不過依家好少人向台灣買啦~ 多數向大陸買啦~ 不過我自己就無試過向大陸買

    回覆刪除