第二天06年12月18日曼谷自由行之旅 (

今日8點幾到起身啦~ 沖好亮整好野~就去食第一餐早餐啦~
9點4落到餐廳好多人啦~ 香港人...外國人......仲有8個字就拿拿餐羅野食啦~ 自助式~我都覺幾多野食既~

我呢D貪心之人都食得幾多咖~ 哈哈! 我鐘意食炒蛋~佢有勁多~ 又幾滑~又好味...食左好多下羅~
食到10點飽晒啦~ TAXI出發去BIG C 到搵SUPER RICH 啦~ 今日得4.52...都要換啦~

BIG C 對面就係 ISETAN! 換好錢又TAXI 去左 SIAM PARAGON 啦~

一入到去就係 FOOD COURT 岩岩食完咁多野既早餐梗係唔會咁快食啦~
向入面行下睇下有咩食~ 向入面行都幾似行緊日本 D 百貨公司~
行下向到買左D干奇異果同莓做手信~ 又試食左好多樣~ 哈哈!!
幾好食咖~ 大家見到可以買來做手信~ 好多地方都見到有!

買完就離開 FOOD COURT 去商場行下啦~ 真係好大羅~ 但D野唔算平~ 又唔係好岩~
係去左睇BAR BAR 先有小小收獲...行完覺得無咩行~ 就去搵下食啦~
         
行行下見到 BUG & BEE 好開心啦~ 好多人話佢D單骨雞翼好食~ 入到去問...
佢話呢間無雞翼咖WOR...SHIT...行左兩個圈我都揀左野食~ 呀朋友仔話唔岩食~
咁我自己食啦~ 呢餐唔算平~ 但OK既~ 好味就得啦~
個魚翅勁多蟹肉~ 今餐食左771.75 BAHT! 要加一....
搵左好耐先搵到既咖央多士...我唔鐘意食羅!!
食到好飽就要行下啦~ 入左SUPER MARKET 行啦~ 勁大~ 好多野賣~ 向入面行左好耐下~
買左唔少野~ 但行得耐入面 D 冷氣凍到我咳左成個鐘羅...
勁多益力多~大枝到成支水咁~又平WOR!! 我買左唔少~~
呢到個寵物部都好多野買~ 我都買左唔少呢~
行到成4點8~ 買左好多野~ 呀~ 成車都係我咖~ 哈哈! 咁多野都係1400BAHT!!
一袋二袋咁多野梗係要羅返酒店先啦~ 返酒店放底晒野~ 好眼訓~ 訓左一個鐘
先出發去SUAN LUM NIGHT BAZZAR ~ 8點到~架的士未到就見到個摩天輪啦~~
 落車影幾張相先~ 就去玩摩天輪~ 次次見到摩天輪都無玩~ 呢個無咩人排就即刻去玩啦! 每位100BAHT!
 
 
 
 個摩天輪行得好快下~ 好似轉左4個圈...

玩完行左一陣餓啦~ 食完先SHOPPING 啦~
比錢買左COUPON 先~ 呢到D野食唔貴呀~ 今餐每人都係145 BAHT!! 好多野食啦~
終於食左芒果糯米飯啦~
個東陰公好飲~但好辣~ 今餐都OK咖啦~ 
食飽飽去行街街啦~ 呢到幾好行~~ 唔熱既~ D野靚D 但貴D羅~ 我就梗係買到野啦~ 
行到成11點幾~就學人做下腳底按摩啦~ 300BAHT 一粒鐘...我第一次按咋...唔知好唔好...
比左20BAHT TIPS...按完成1點鐘~ TAXI 100BAHT 返酒店...
第二日我既戰利品~
兩日加埋同人地隻狗買既... 真係好平下羅...

2 則留言:

  1. 牛奶糖16/8/07 01:10

    你好似拎左一個喼去,之後點搬甘多戰利品返去?勁呀

    回覆刪除
  2. 第一次去泰國點可以只羅一個喼~~~ 我大喼入面仲有個中喼~ 哈哈!!

    回覆刪除