第三天06年12月19日曼谷自由行之旅

今日8點半起身~ 整好野9點半去食早餐~ 今日無禁日食咁多~ 都係個D野~
食飽飽我地就返上房換泳衣羅齊野去酒店泳池游水啦! 落到去太陽位比人霸晒LU!! 
朋友仔鐘意晒太陽梗係唔開心~ 我就見光死既~ 只想游水~ 搵到個最近有太陽晒既地方坐啦...
我第一時間去試下D水!! 嘩...揀直係凍羅......點游呀...仲凍過6月向韓國游個次...

由於太凍...個池又無人游...個個都係晒太陽...我就梗係坐下睇定D先...!!! 過左幾個字終止有兩個 HK 人晒完太陽游完水走啦~我 FRD 好開心搬去人地個位到晒太陽...我就自己坐向池邊習慣下D凍水啦...


最終我都有游水既! 不過真係太凍了... 有太陽晒住都好凍!!我12點到就上去沖亮先~
留返朋友仔向到晒多陣啦~

整好晒我地就出發去搵食啦~ 打的諗住去SIAM CENTER 個司機話MBK 多野食...兩點就去左 MBK...!!!
上到去D野唔係好岩食~太地道啦...又無圖睇...又唔識叫野食...我只係食左兩樣野咋...105 BAHT
無咩野行! 我無野岩買...係朋友仔買左少少手信羅!
羅定張折扣卡今晚食飯用!!
又經過SIAM PARAGON 啦~
行左兩,三個字到CENTRAL WORLD 啦! 係好大! 但D野都唔平! 無野岩!
5點到仲早~又唔餓住~ 我地就入去搵書介紹既腳底按摩!
我就做 1小時腳底按摩! 朋友仔做泰式按摩! 佢要入房按!我都係第二次按摩!
我諗個人按得好好咖啦...一陣間就訓左啦...訓到佢按膊頭先醒! 我按完朋友仔都未得~
我就訓住等啦~ 哈哈
  7點幾到走啦~ 1個鐘都係300 BAHT! 比左50BAHT TIPS...隻腳輕左D啦!
跟住既節目食晚飯羅! 我其實唔係好餓~ 但都要食咖啦~ 去左大家都話好既OISHI GRAND 食BUFFET 啦!

網友話D 牛柳好好食!! 可能我黑仔啦...鞋都食唔到...食左一舊...
長腳蟹又焦晒...但佢D鐵板燒好得羅! 全部鹽燒!! 十個正! 我食左好多露荀!! VERY GOOD!! 
 個奶茶雪糕幾好食!  食到9點鬆D又飽又真係好眼訓...我係可以向餐廳到訓左半個鐘羅...!!! 
朋友仔向我訓既時候食左8個雪糕球! 10點到就拿拿聲走啦~
勁眼訓!! 呢餐係最貴咖啦~ 好似 900BAHT 到一個!

今日好乖! 無咩野買!! 個磨沙幾好用WOR! 磨完好滑下咖~ 個MASK 查上面個時係熱咖~
冬天用好呀~ 唔駛凍冰冰!!
由於10個眼訓既關係~ 10點幾訓左啦!!

1 則留言:

  1. 您入住嗰間酒店我都住過(一晚),都OK吖!三星級都有啲水準,地點雖然唔係好方,但勝在便酒店樓下有便利店,附近又有食泰菜嘅餐廳,而晚上重有小販檔食,有檔魚蛋粉好好食,您有冇食過呢?
    [版主回覆10/22/2007 14:38:00]間酒店都OK! 日日的士LAW!
    我好少食魚蛋~ 但有買過野食~

    回覆刪除