第四天06年12月20日曼谷自由行之旅

今日決定去觀光一下啦! 今日無食早餐! 訓到9點幾先起身! 朋友仔就去左食早餐啦~
每日都要搭的士啦~ 向酒店樓下買10BAHT一隻~ 買左兩隻做早餐!
搭BTS 去到 SAPHAN TAKSIN 行去搭船去黎明寺!
上船前買D野食先! 20BAHT!
18 BAHT 一個人~ 好平!!

5個字到~到左啦~

仲要轉船仔過河~ 3BAHT!!
11點半去到個寺到啦~ 今日最似遊客咖啦~ 向到行下影下相!


20BAHT 入場費! 仲似為有得上高D TIM!!!
 行到12點幾~ 就走LU!! 搭的士去地鐵站~ 搭左好耐下羅~~~ !
第一次搭地鐵~ 我地諗住去建興食野咖~ 去到先醒起佢好似無咁早開...白行一次!!!
之後去左 EMPORIUM 搵食啦~
個意粉好食呀~
 

個青口太多芝士好咸~

食飽飽見到網友講八十幾 BAHT 既雪糕!  抵呀!!! 3個球!!
食完行左陣~ 做緊特價~ 大家都買左D野~ 啦~ 都叫有D收獲~ 

4點9就搭BTS 去SIAM CENTER!
去SIAM CENTER 同人買左兩對CONVESES...
見 支力 支力 地入左 FOOD COURT 睇下有咩好食~ 
由於唔係好餓~ 又無咩好食下~
飲左個 35BAHT 既椰青~ 哈哈!!
之後去左SIAM PARAGON 個 SUPER MARKET 行左一陣~ 朋友仔買左D野~

7點到我地就去左建興食飯啦~
門口放左好多蟹~ 隻隻都勁大隻!!
個冬陰公好甦胃~
終於食左生蝦啦~勁大隻!! 超好食!!
個魚膘叫錯左...以為係送...點知係好似翅咁~ 但都幾好食!!

到主角咖哩蛋炒蟹啦! 我有D失望羅! 佢好熱...但佢好似係用花生油炒...勁憎羅...!!!
同埋雜誌話又酸又辣好開胃...我一 d 酸都食唔到羅... 
又唔算好開胃... 食返咖哩炒蟹仲好...! 隻蟹都好多糕既~

食完之後陪朋友仔去多次 suan lum night bazaar 由於我羅住太多野關係~好重呀!! 
我行左半個鐘就頂唔順了...我好想自己返酒店先...但朋友仔又唔肯自己搭的士返酒店... 
我坐左向到等左佢個幾兩個鐘... 我聽左個幾鐘歌...!!! 早知去按摩按兩粒鐘啦... 
前兩日先行完...到底前兩日佢行左d 咩呢???
11點幾返到酒店執行理啦~ 買埋買埋都好多野咖~ 我就好快執完啦~~我有兩個o急~
 12點要訓啦! 明天 last 一日啦!!

沒有留言:

張貼留言