第五天06年12月21日曼谷自由行之旅

話咁快就 LAST DAY 啦~ 今日我又唔食早餐! 
留返個肚食野啦~ 我9點先起身~ 朋友仔又自己去左食早餐啦~
等佢返來check out 埋~ 放去行理~11點到出發去搵水門雞飯~ 原來之前係經過行過~但無留意羅~
我地只係搵到一間...搵唔到另外個間~ 咁就是但啦~ 食左先算~
以 30 BAHT 來講!佢係超值咖啦~ 個汁加埋落飯到係超好食呀~
食一碟唔係好夠...兩碟又多過頭~ 算啦~ 下次食~ 哈哈!
食完行下街邊D小食~樣樣都炸既... 唔係好岩~見到有奶茶買杯飲下啦~ 點知係袋裝~ 12BAHT~
我就鐘意飲~唔飲得甜既朋友就唔好飲啦~
好甜咖~ 勁似奶茶糖!
一路行一路飲~ 勁多冰~ 夠晒涼~


之後行左去 ISETAN~ 轉左個圈~ 但無野岩啦~ 跟住就去搵我地LAST目的~Na RaYa~ 買野啦~ 入到去佢d野真係好平下羅! 我地不停揀~ 揀左成個鐘...佢又咩sales 招呼人~ 基本上要自己搵羅...我同朋友仔有張coupon 但係唔look得卡...揀左勁多野~ 但無留意夠唔夠錢~ 最後搵晒成身d錢出來~都夠... 
我買到的士錢機場稅都無~叫朋友仔向 big c 等我~ 我去super換錢啦~last又換多hk500~ 夾埋total 換左$4000 lu~ 好快換完~我地去big c 行多次啦~ last 又買左d野啦~ 之後返酒店執野去機場啦~
由於太多行理關係個大o急要放向行頭位~ 我又唔識call 大的士~ 酒店出面d車開1000baht...
係唔係傻咖!!! 坐左唔知幾耐終於到機場啦~ 加加埋埋三百幾baht!
兩個行理就梗咖啦!

個新機場係好大...但都係hk個機場好!!

入左閘就會見到佢啦~ 勁多人影相啦~ hehe!
 
 
 
 
呢到咁多野都係我一個人食咖~ 朋友仔話好飽! 我自己食自己!!
本來last 餐就唔係向機場食既...我係想向central world 個 food court 食...
呀朋友仔先頭話好飽...唉!咁算啦...去機場先食...點知佢都仲係好飽...
我決定唔理佢啦~ d 野食都ok! 向機場來講又唔算貴~ ~
食飽飽~ 去埋洗手間~ 都無時間睇多次boots 就要去閘口啦~

無咩人既機場~
上左機啦~ 睇住個天黑~ byebye啦泰國~ 下次見! 
 我搭咁多次機呢個餐只係食左一淡!! 成個都凍咖...仲要係雪凍個d凍...!!! 好在我食飽飽!!
我無記錯我好似係訓左咖...又返左hk lu!!!
今日last day 戰利品啦~

最後感想~ 由於今次住唔到靚冰池酒店! 點都係差d! 泰國ok啦~ 但我鍾意台灣/日本多d! 我會再去既~ 但下次一定要住四, 五星~泳靚泳池!! 同個大食d既人去!! 我仲有好多野都未食!!!

4 則留言:

  1. 哈...我3月去完泰國返HK果班機都係OX0200

    回覆刪除
  2. 如果下個月去~都係呢班機返~

    回覆刪除
  3. 牛奶糖16/8/07 01:19

    haha,我都係好鍾意食同大食既人,見到你個旅程好開心,睇到唔捨得訓haha

    回覆刪除
  4. 泰國唔貴呀~ 快D有時間去一轉啦! 只係食...千幾都夠洗了!

    回覆刪除