第六日 06年9月15日 第一次東京8日7夜自由行

唉!!!禁日都唔係好夜訓之MA!! 兩個都唔知甦羅!!! 成十點三先起身...!! 
拿拿聲沖亮啦~ 沖完出來望下個天~ 無落雨WOR!! 幾開心!
我地房望出去既景色! 我地住 15樓!! 隔離原來係要比錢既棒球場羅!
10點半我就落樓下 CHECK E-MAIL 等MICHELLE 啦!
 每一層都有既茶水同冰機~ 幾好咖~ 又唔駛錢!  我地十二點先由池袋出發去川越羅!
來左咁多日第一次次見到隻貓頭鷹咋!!
上網CHECK 過明明話有一日卷去川越咖 MA! 問左個買TICKET 既人話無!!! 
咁就唯有買單程啦~ 45OYEN! 一點前我地就到達左川越啦!
向站入面羅左地圖~ 搵埋 BUS 站就去等 BUS 啦! 等左5分鐘到啦~ 有車啦~
 問佢係唔係有PASS 買佢話無羅... 又講左D其他野...咁我地當然都唔明啦~ 就坐底左啦!!
之後行左兩, 三個站就覺得有D唔對路啦!! 同地圖D站名唔係太岩羅...!
但後來見到 [喜多院寺廟 入口]就拿拿聲落車~ 入左100 YEN!!
問司機點行去喜多院寺廟 佢指左架車既反方向羅...  我地行左5分鐘又覺得有D唔對路...
聽司機講直行就一定行錯羅... 搵左好耐終於搵到個太太問路! 睇左陣先知道自己向邊個方向!!
準確來講我地係搭錯車! 我地要搭東武巴! 但同一個站有西武巴同東武巴!
咁我地就搭錯左羅!! 仲要行返幾遠既路TIM! 激死了!!
好在今日唔係雨天~ 天氣都涼涼地~ 行下都唔怕~
 呢款屋同區有好多間係一模一樣~ 應該出自同一公司!! 我覺得好靚咖!
經過其他寺廟門口

同睇日劇差唔多既學校~ 不過細間D羅~
行左十幾分鐘到左啦!! 一入到去就見到五百羅漢個院啦~ 要比錢入去咖~
我諗住比錢入去影下相咖~但點知原先收錢既地方搬左去好遠...咁我呢D懶人就算啦~
唔入去LU!!
之後我地就影下則邊個塔啦!
影完我就去拜下神啦~ 我第一次拜咋!!
 我洗下隻手先!
拜神都要排隊咖~ 我有擺D錢落個木箱到咖~ 不過唔記得左幾錢LU!!
拜完就燻一燻自己!!
之後我地就離開喜多院啦~  出到寺廟門口見到有手信舖就入去買D手信啦~
又見到有雪糕~ 我買左杯綠荼雪糕~ 幾€好味咖~ 不過都覺得有D貴咖~ 300YEN!
食完買完之後我地就行去時之鐘啦~
途中經過!
行左二十分鐘到就見到時之鐘啦~
我地向時之鐘則邊D手信舖買下野~ 等到3點鐘時佢就嚮鐘聲啦~  
之後我地沿住一番街行去  菓子屋橫丁啦!
轉個彎就見到有新鮮燒米餅呀!!!
梗係買原味啦~ 150YEN! 真係又熱又脆呀~ 好好食!!
沿路D屋都好古老FEEL!! 果然係小江户呀!
行到去 菓子屋橫丁啦~ 比想像中細羅! 仲以為會係一條好長既街~ 真係橫丁呀!
呢到D野唔貴呀~ 樣樣幾蚊幾蚊港紙~  買下D星星糖送比人~
又買左4隻木做既竹蜻蜓! 加其他野!  行完我地就等觀光巴士啦~等左兩三分鐘就有車啦~ 真好彩!
巴士入面~唔係好多位咖咋~ 呢架係懷舊款~
4點1到出返車站啦~ 由於驚唔夠時間本來係打算去橫濱~ 就無去到~ 轉左去原宿~
去到原宿都成5點半啦!! 可能聽日係星期六! 勁多人羅! 人頭湧湧呀!
一行入去就係竹下通啦~
入到去MICHELLE 向100YEN 店就買野左D! 比完錢先知係全店一百YEN! 早知我都揀返幾件啦~

之後我就去搵我個薯餅啦~ 由於我人就比較貪心! 一買就買左3塊...
牛奶芝士薯餅 126YEN / 碎肉薯餅 53YEN / 甜咖哩薯餅 53YEN
佢係大塊D咖~ 貴成倍咖~我食左大半舊比人撞趺左!好慘!! 好好食咖~
碎肉薯餅就普通D 其他都好好食羅!! 駛唔駛咁平! 一路食一路行~ 去搵 BEAMS BOY !
見到佢好快就見到BEAMS BOY 咖啦~

行到入BEAMS BOY D SHOP 天都黑晒LU! 真係黑得快~ 個到好似真係有成5-6間BEAMS BOY 羅~ 
駛唔駛呀... 買左見紫色外套! 成萬YEN咖好似... 抵唔抵就唔知啦...我都未買過佢D衫~岩就一定要買啦! 
買完就行左入去裹原宿啦~  行下行下就行左去表參道羅... 先頭都唔知咖... 
我未來過... 見到有DIOR 又有POLO...先諗起呢到會唔會係表參到呢~ 真失禮! 哈哈!
好靚靚!
入面勁靚啦~ 同人搵件大馬仔特別板... SOLD 晒LU!
無入到呢個商場... MICHELLE 話肚餓LU! 我都想睇佢點樣三角法咖!
向到見到間幾大間買公仔野既舖頭 ~ 幾層都係買公仔野~ HELLO KITTY... 玉貴狗...DISNEY!... 向到買下買下都買左唔小錢咖~
買完之後MICHELLE 話肚餓啦~ 我就梗係唔餓啦... 不過是但啦~ 去到就食得落咖啦!!
行返去裹原宿搵到間舖啦~ 入到去要等位羅... 要等十五分鐘~
問我地等唔等~梗係等啦~ 係香港我想食好耐咖啦但想食自己整個D!!
見到呢個好易估到我食咩啦!!
燒餅!!! 香港食就食得多~ 但自己整就第一次啦!! 好開心啦~
我第一個成功品呀~ 似模似樣咖~ 自己整唔駛問一定好好食啦...
但原來其實我係鐘意食關西燒餅咖~下面有炒麵既! 但我地食放題係無得揀關西咖...
一食食左個半個我都真係飽飽地咖啦...! 我就坐向到睇MICHELLE 食文字燒啦... 
我唔鐘意文字燒就無食到啦~ 坐左成半個鐘... 
叫多個炒麵炒啦...
炒左成5-10分鍾先似樣!! 食落去D味同我向 HK 食一樣!! 證明我成功左啦!! 仲要係好熱既! VERY GOOD! 食埋佢我真係咩都唔會食得落啦...!! 下次都係唔駛食任食! 今餐食左1880YEN!
食完都好夜啦~ 行返去搭JR! 又係勁多人! 返到池袋又係好多人!
成11點30先返到酒店! 洗完白白 影埋D戰利品~ 1點幾先訓呀~

第6日戰利品!!

聽日預告!  築地 / 橫濱 / 咖哩博物館!

1 則留言:

  1. Leung mei25/4/08 16:44

    我去旅行鍾意影相多過食野!~
    [版主回覆05/05/2008 14:49:00]我食野大過天!

    回覆刪除