第七日 06年9月16日 第一次東京8日7夜自由行

今日天晴呀~ 今日早過禁日起身~ 但都遲左 因今日要去築地食壽司~ 
9點2就出酒店啦~今日全日都係我自己一個人~ MICHELLE 仲訓緊...
有陽光~ 有心機影下相啦~ 酒店前面d自動售賣機!
要搭到去銀座轉車~
9點11到左啦~ 一出去就要過天橋~ 可以順手影埋相唔錯~
落左橋就有呢楝野~我都唔記得係咩來LU!
一路直行過埋馬路就到左場外市場啦~
呢到都好多野食~ 好多人企向到食拉麵!
由於未來過~ 又加上唔識路 搵左成半個鐘我先搵到壽司大同壽司大和!
嘩去到見到唔係真係要咁多人呀...我記得板友提過壽司大都好食~
佢條龍無壽司大和咁長~ 我都係排壽司大啦!
壽司大和條隊!!
先頭以為壽司大小D人!點之佢唔止門口條隊~ 仲有條隊向轉角位咖...我10.30開始! 
有個姨姨問幾多人~同話會排成個幾兩個鐘問人等唔等! 一場來到梗係要等啦!
今日個天真係對我好啦~ 見我幾日無咩太陽今日一次過比我晒多D!! 熱死我啦!!
仲要見到前面D日本人穿長袖衫! 想死! 排到十一點先去到轉角位頭位!!
一陣仲要排!!
11.4我終於排到去門口條隊啦! 呢到都好D 無太陽晒! 咁大個都未試過為一餐排咁耐咖!!
 
到左12點10我終於入到啦!!! 我一共排左2個鐘又4個字!!
去叫左最貴個SET! 先來一個甜蛋先~ 跟住羅我本手指指書出來同佢講我唔食生魚~ 
其他生野都食! 我聽到呀大師傅同D日本人講咁可惜羅唔食魚生! 
跟住仲有講我唔食WASABI 咁就等待我第一舊壽司啦~
招呼我個係最後生既師傅仔!成日都問OKOK 好驚我唔岩食!
 好好食既鮑魚!! 食完後都好想食多一客~ 但太飽啦~
向HK 我係唔食海膽~ 來到日本梗係要食下啦~ 真係好鮮
有魚肉既麵"是"湯
差D無得食鰻魚!! 師傅以為我唔食魚! 勁好食~ 食完一個 ORDER 多一舊呀!!
呢到無大生蝦食!! 好唔開心羅!! 細生蝦都要食既!
 我無睇錯佢仲係生咖! 勁甜勁好食!!!
一共食左一個SET[8件]加多兩件壽司! 師傅計平返個SET 因我唔食魚生! 一共食左 4350YEN! 食完只不過 1點4~ 食左都係半個鐘...真係呀...[返到來有人問排咁耐好食咩! 咁我都唔咁講極道好食! 但就十分鮮羅!! 食魚生一定超正~ D色靚到呀!! 食到個鰻魚/鮑魚/赤貝 我都覺得值啦!!]
食飽飽就要去返場外市場買昆布比呀媽!! 好多舖都收左LU!! 首先我要去松露買甜蛋! 幾驚佢收左~ 好在去到都仲開緊~220YEN 咋~ 之後我行來行去睇昆布~ 太多種類同價錢啦~ 好不容易先買左兩包! 又睇下其他野~

睇完就決定返池袋酒店沖亮同放低個甜蛋!~ 排左成2個幾鐘! 
好熱呀! 個人都痴痴立立咁! 沖完人都爽D啦~
3點4就又向池袋出發去橫濱啦~ 買左一日PASS!
4點半就到左橫濱啦~ 一出去就見到摩天輪啦!! 之後去左等巴士去紅磚倉庫!
巴士經過個摩天輪呀~~
4點10到左啦~ 去到影下相~ 入左去行左陣買左D野就出返來~
向公園到行下影下~ 咁就走得LU!!
 跟住就係SHOPPING 時間啦~ 向 QUEEN SQUARE 行到7點半到就行完LU! 

我就去搵我個摩天輪啦~ 出左商場 向住個摩天輪就行到啦~
去到諗住玩咖... 但上到排隊個到!! 嘩! 條隊真係長得有少少過份...
今朝排左咁耐唔想排啦~ 就決定唔玩啦~ 影左咁多張相我都夠咖啦! 無得玩個肚就餓啦~
買左杯藍莓雪糕~ 300YEN
食完行多陣就搭車返櫻木町駅去咖哩博物館食DINNER 啦!!
8點半去到咖哩博物館~ 比我想像中細~ 但唔緊要啦~D野好食就得啦~
千揀萬揀~ 我得一個肚唔食得多... 叫左個細既咖哩烏冬! 800YEN!
嘩!呢個烏冬十個辣呀~ 先頭店員話比我聽辣我都唔信~ 日本咖哩辣得去邊呀...
一食落去...係好好食呀~ D烏冬好煙UN...個湯又唔稀! VERY GOOD! 但真係辣左D!
好在呢到有免費凍水! 我先食得晒呢碗! 食完都飽飽地啦...飲左咁多水!! 

但一場來到點到要食多個! 行來行去~ 最後揀多個黑咖哩炸特選豬柳~ 1100YEN
去到日本第一次食炸豬柳~ 未食過好出名個D! 但呢間比起HK個D都好幾多十陪了!
D豬柳炸完都唔會乾同硬~ 食落勁熱~ 勁脆~ 有肉味~ 加埋D咖哩汁~ 十個GOOD!! D飯又好食!
係飽既情況下我都食晒D豬柳... 剩左小小飯啦...因真係食唔落了~
黑白色咖~ 好得意~
食飽飽 9點半就搭車返去啦~!!
第七日既戰利品~
六十幾蚊~勁抵~ 多野到一個O急裝唔晒~
聽日LAST 一日啦~ 今晚就不停咁執好我D戰利品啦~ 聽日早D起身行街街最後努力啦!!

LAST 預告... 最後之池袋SHOPPING 食野之旅!

1 則留言:

  1. 我又係唔食魚生架,淨係食貝類、八爪魚、海胆同蝦呀咁
    如果壽司大既set可以轉,咁我都可以去食lu
    想問你係點同d司傅講架?
    [版主回覆02/05/2010 01:07:00]我講日文的......或者你帶本手指指日文去指住D魚同佢講 [打咩打咩] 搖晒頭都可以......我講唔掂時就係咁~哈哈

    回覆刪除