第八日 06年9月17日 第一次東京8日7夜自由行

今日正常時間起身啦~ 天陰陰~執好晒野9點3就落樓下CHECK OUT! 放好行埋我地就出發啦~
每日向池袋都見到 kat-tun 同仁仁咖~~~
太早既關係D百貨公司未開,就去左間24小時雜貨店! 買左指甲貼同野飲~ 
之後行左去西武~去左買野食個層~ 入到去嘩勁多野食!
一入到去buy 左個凍大蝦 512yen 好大隻咖~ 
我地向d野食入面行左個圈買左d野食手信~就諗住上去行街~ 
呀michelle 搭西北無咩時間~我地就各有各行~啦~

我就行西武睇下銀包呀~其他野~ 睇中個咖啦~ 諗住行埋東武先~ 去到東武d銀包仲多款~ 揀左個去退稅啦~ 退稅既時候就食左先頭買既大蝦~ 整完經過 anges b 見到有紫色袋... 向日本行左四間anges b 第一次見~ 咁就即刻買啦~ 買完又要去退稅啦~ 一陣間就無左千幾蚊lu! 咁就去返行野食啦~ 去到d手信區樣樣都好似唔駛錢~ 呢樣買d果樣買d! 又唔貴wor! 買完去到熟食個到! 影下d相比呀媽睇啦~
 好在唔係住日本~ 唔係死梗~ 日日都係咁食~
買左呢個好好食咖~ 300yen!!
樣樣都好想食... 但食唔到咁多~ 12點幾去返去西武個super market 買左d綠茶粉~ 買左兩包米仔~ 其他野咁~都成點鐘啦~ 咁我就要上去~ 揀個便當搭京成本線時食啦~向呢到睇來睇去~ 都未揀好個便當羅~ 最後成一點半先揀完~ 揀好就行返酒店放好我最後既戰利品啦~ 由於一大o急加一小o急既關係~ 早d出發去機場安全d! 去到jr... 人都顛~平時唔駛羅行埋時無留意...要行樓梯... 嘩我個兩箱行理真係唔輕咖... 要行4次先羅到上去羅...去到日暮里見有扶手電梯好開心啦... 見到個指示牌要行去第二個月台落去有時都有扶手電梯 向前行又上返去... 第一個位無電梯已經唔行~ 行多個口都係無電梯...又要分4次搬d野上去羅...之後終於買到ticket... 今次落去又係無電梯... 真係想死... 當我想搬之際有個叔叔一手一個行理o急 一次羅晒落去... 嘩!! 幾開心呀!! 諗住比錢都肯呀~ 點知叔叔係向車站做同人羅行理落去~ 實在太好啦~

等一陣就有車啦~ 車來到係無位坐羅... 咁算啦都要上咖~ 企向到羅~ 希望快d有人落車~ 企左十分鐘有d悶~ 就羅個便當出來食~打發下時間啦~哈哈!!

1575 yen 咖~
好多野食咖~ 樣樣都好好食~ 成一百蚊咖~ 不過點都要豪一次~
食左一陣有位坐啦~ 幾好呀~ 我就繼續慢慢食啦~ 成個鐘有多~ 食完之後~ '中'左陣眼訓就到啦~
到左機場有車仔啦~ 幾開心~
搵到check in 個位排左成半個鐘呀~
由於我白痴既關係~ 比人罰左超重...我前兩次去旅行都係跟團...一次過放晒d行理去過磅...今次都手快快放埋個hand carry 上去...放左上去都知衰啦...total 33kg... 佢叫我向hand carry 執4kg 出來... 但個大o急爆晒lu! 我唯有試下講價啦~ 
最後計左4kg 價錢就算啦~ 幾百蚊港紙! 成身得返萬二yen 諗住留返向機場買手信咖!

依家唯有買少d啦~ 比完錢就5點2入閘啦~
入去搭無人架駛車~ 去到閘口附近買下手信~ 買完就搵位坐食埋先頭向super market 買既野食~
300 +300yen 個樣好睇d!! mama地好食~ 食完等多陣就可以上機了!

東京byebye啦~

上到機我就好期待我個漢堡扒啦~ 跟飯咪好羅~
果然係好好食~ 又係好想食多個~ 但真係飽到返hk羅...哈哈!! 食完之後就乖乖睇戲lu!
第8日戰利品~ 完成旅程lu!
 
今年去左3次旅行~ 今次應該係今年last一次... 山窮水盡~ 要儲錢07年1 月去北海道~
都未知一人定兩人去~ 一人都會照去~有機票咖啦~ 有女仔想去嗎? 

沒有留言:

張貼留言