第二天上07年1月25日 北海道落雪溫泉之旅 + 一日東京路過之旅

5點半就醒左啦~  呀朋友仔仲勁~ 話4點幾醒左TIM!! 出面仲未天光呀~ 我本來仲想訓多陣訓到6點半咖~ 點知出面落雪WOR~ 我又未見過WOR! 又要影下相~整整下都唔眼訓 LU~ 起身沖亮啦~!
最後都都過左8點先出發去二條市場食野啦~ 一出酒店仲落緊雪~ 我地有諗過買傘咖~
但見人地都係帶冷帽就算~咁就無買啦~ 我地搭地鐵去簿野站先~ 
買左一日PASS~ 800YEN! 
狸小路~晨早咩都未開!!
 
終於行到去二條市場啦~ 去到都焦無咩人~ 比我地想像中細啦~見D野又好似唔係好平~ 
又好似無咩野食舖咁! 最後揀左一間~ 其實我見得兩間咋...哈哈!!
D野食當然好食啦~ 樣樣都唔算好多!
燒帆立貝又係勁大隻羅!!
北寄貝就唔好啦~ 燒到苦既!
D海膽, 帶子勁甜啦~  個三文魚子我食唔到! 太咸了! 今個早餐好滿足啦~ 食左一人 1935~
 
食完就行返去狸小路啦~ 間藥房開左啦~ 入去同人地買D野~買完就去左個百貨公司物體~ 
去左個TOILET~同向SUPER MARKET 行左個圈~
 見到好多士多啤梨呀!! 諗住今晚先買來食~
D鴿都唔知食咩大咖~ 隻隻都好大隻咖!!
成條路都係白色~ 靚!! 成朝落雪係無停過咖~ !

上個電視塔700YEN~ 上去都係影下相~ 
有COUPON 係手信舖同人買左D HELLO KITTY 就走啦~ 舖晒雪既單車

應該係為為雪祭準備! 12點30到我地返到 札幌 JR 啦~ 買埋5日PASS~ BOOK 埋車票就去小樽啦~
上完塔落來就停左雪啦~ 個天清得好快下!!

1 則留言:

  1. 二條市場入面有一間叫做どんぶり茶屋,這店做的魚生飯好正,尤其是海膽飯,我係札幌;每日一早都嚟呢處食早餐!
    [版主回覆10/22/2007 14:34:00]入面基本上都無咩食店...下次有機會睇睇佢向唔向到先~

    回覆刪除