第二天下07年1月25日 北海道落雪溫泉之旅 + 一日東京路過之旅


去小樽途中經過既海~ 好大浪呀~我地唔係搭呢架~ 見到影下姐~

去小樽途中經過既海~ 好大浪呀~

1點9我地就到左啦~ 一出站就見到三角市場~但又係好細~ 行過睇睇就算了~
行左十幾分鐘終於行到去條運河到啦~ 一去到都奇啦~ 點解無人既?
睇睇下好似唔似平睇開D想相咁~我地去左另一邊~ 仲好啦~ 一次影兩面~ 

哈哈~ 跟住行返過去就見到好多人~ 影完相走啦~ 今晚再來影過啦~ 
原本我地係諗住行去D玻璃館呀~ 個鐘到咖~ 
但唔知點解行錯路~ 去左壽司通~ 咁就算啦~ 食壽司先啦~
向勁大風雪下~ 我地終於去到旭壽司啦
可能係下午無咩人啦~~ 得三台客~ 又無得坐吧台...想手指指食野都唔得!!
好辛苦先搵到個SET 係無生魚~ 既!!! 朋友仔唔餓食壽司~佢叫左蟹腳天婦羅~ 同蟹燒賣~
先講我個壽司啦~ D海謄, 帶子~鮮甜都爆~  D蝦超大隻~ 又爽又甜!! 正~ 係個墨魚好韌下羅!
朋友仔個蟹腳天婦羅勁大隻! D粉夠晒簿~ 又夠熱~ 好好味~
未食過既朋友要試下!! 個蟹燒賣就 MAMA 地啦~ 好普通同好油!!

個蜜瓜雪糕COUPON送咖~ 好味道! 今餐我係 3598 YEN!
食飽飽都成4點啦~ 我地就向玻璃館出發~ 途中有D昆布手信舖~就買左D野啦~ 
D玻璃係好靚~ 但都唔平下~ 我最後都係買左個玻璃碟仔咋~ HEHE!
行到5點15我地終於行到去個鐘個到~ 但原來咁細咖咋?? 影完相就去左買手信啦~
由於太 支力 我地係搭巴士去返小樽運河影幾張相~ 又落雪啦~
向小樽係全個行程最凍咖!!我地D相機影夜景真係唔係好得~
影完搭巴左去車站~ 搭 JR 返札幌啦~
我地本來係話去簿野食蟹宴咖~ 但我地兩個都真係太 支力啦~ 沖完亮執埋行理~
我地要執 3日行理出來~ 聽日住網走唔羅兩個大急啦~
10點幾就訓左啦!!!
呢個算係我地晚餐!! 哈! 157YEN
今日既戰利品呀~~

沒有留言:

張貼留言