第六天07年1月29日 北海道落雪溫泉之旅 + 一日東京路過之旅

今日又係勁早起身~ 天都未光晒就去浸溫泉啦~ 今次浸露天溫泉有D雪飛去塊面到~沖完整好晒都7點鐘啦...我地搭8.18分巴士搭去JR帶廣  搭9.07分返去札幌...D時間好迫下...執好晒野我就去CHECK OUT 先~餐廳等
咁早已經好多人食早餐~ 好熱鬧~ 呢到D早餐好過昨晚餐晚餐好多!!
起碼無D奇怪菜式~ 我同朋友仔都好開心!
好快就食完早餐啦~

8點到食完早餐啦~ 巴士未到我地就向大堂等下啦~ 出面落好大雪!
朋友仔去左昨日既白鳥橋到影下雪WOR...我就向酒店等佢啦...又落雪~ 好大下 TIM!
呢程巴士係全程最趕咖...正常5至半個鐘巴士就會到帶廣站...
我唔趕時間佢唔塞車羅...我地塞左成10分鐘...勁驚搭唔到班車...
下班成個幾鐘後...全日既行程就會亂晒...
最後我地係9點零2分落巴士...望住JR個大鐘狂跑羅...
去車站條路又遠WOR啦...又咩住又羅住D野跑...
簡直係辛苦死我...跑左幾分鐘06分上到去...
好準時既JR遲到羅!! 佢話遲3-5分鐘...激死我啦...
返到札幌就即刻返京王酒店羅行理~~ 我地放晒呢幾日買既野入o急...
成身輕晒~執完又要行返去 jr札幌啦...又落雪...個地又有雪...
個o急又比之前重好多...好難推...行左十幾分鐘先到~ 去到車站得返好少時間~
就去埋手信舖買野啦~ 有coupon~ 我又買晒野食啦...買完就要上車啦...

又3個鐘車程...
訓飽晒兩個都無訓~ 又食啦~  cake 係芝士來~ 幾好食~ 細細個~
牛奶同芝士布丁~ 每個315yen!
我地12.22分車~ 1點半就去到登別啦...原來咁近咖...我仲以為好遠tim...兩點一又到洞爺啦~ 勁快~ 下次我會返來浸溫泉咖!!

沿途好多時間都見到個海啦~傾下計好快到埋函館啦~

由於間温泉酒店成半個鐘車程...放低行理一來一回都成個鐘啦...我地就放係車站 locker啦~
我好好彩用埋最後一格超大locker...唔係我都知點算啦~
我地向locker前執左成兩,三個字野...因諗住聽日返來羅...
要羅埋聽人d衫出來...原本係想放酒店...但都係唔好慳個少少錢辛苦自己...

推來推去...1400yen 要豪咖!
 
執好晒野~ 個天仲光第一樣就要上函館山啦~ 10分鐘就到左啦...我地要行去啦~

大街轉個彎見到條斜路...駛唔駛咁斜呀...上次去韓國首爾塔行到隻狗咁...
今次都係行到隻狗咁...條路可唔可以唔好咁斜呀...又長wor...
行到尾係無晒力啦...好彩無落雪咋...我地行左幾分鐘終於到啦...
但仲要行樓梯羅...[香港去太平山應該舒服好多...]
 

上到去好大風下...都無咩人...可能又未天黑啦~ 我地影一陣就落返去行下啦~
向手信舖行行下天黑啦~ 上返去啦~ 勁多人羅~ 
攝左個位影完相睇左陣就走啦~ 靚都幾靚既~
同香港比我就唔知啦...我十幾年無上過太平山啦...咁就一定靚過韓國好多

我地係等緊纜車時~得閒既合照~ 哈哈!! 都算有同函館合照過呀~
朋友仔唔係好識影相我張單人照佢影得曚晒...我就同佢影得好靚...真係唔抵...!
落返來5點9啦~原定係去埋五稜角睇埋夜景先返酒店~
但我約左7點食飯都係去左溫泉酒店先啦~ last 一晚溫泉酒店~ 好多網友推介一定要來啦~
3間溫泉酒店呢到間房係最細咖...不過要有既野全部都有~
7點鬆d我地就去食dinner 啦~ 得我地兩個咋~
我地揀左鐵板燒~ 無揀buffet~ 諗住食d未食過既野呀ma~
食左個前菜開開胃先~ 叫左杯可樂~
當然要錢啦...二百幾yen 都唔算好貴! 我地既晚餐~
隻帆立貝真係大到無人有...我地未食就已經想order 多隻...但又唔見佢有menu wor...
睇住呀師傅表演~只係服侍我地兩個~真係覺得very good~
d分量可以多d會好d既!

終於到我既最愛出場啦~ 睇住佢煎真係流晒口水啦~ 先頭見唔係好大塊都怕唔飽咖~ 原來仲有
 
飯未來~ 可能剩係肉送飯啦~ 食完真係好滯啦~
但d牛肉真係好好食~ 今餐真係好滿意啦~ 食完飽到要坐多陣先行得..
未食飽飽前我地都係諗住去埋五稜角睇夜景咖...但食飽之後大家都唔想行啦...
返左房睇電視~ 休息下去浸溫泉算啦~ 房都有溫泉咖...但我係無浸過咖...
因為都係鐘意去大浴場浸~ 下次可以慳返d唔駛揀有私人溫泉~
呢到個露天溫泉對正大海~ 真係唔錯~ 天氣凍浸落溫泉到又唔係好熱~
我可以浸好耐~ 佢窒內d溫泉水就比較熱~
浸完又要訓啦~ 十點幾又訓左啦~聽日北海道last 半day 啦~
第6日戰利品啦~ 全部都係食咖~~~

有用資料!

函館湯の川温泉 渚亭   http://nagisatei.info/index.html


沒有留言:

張貼留言