第七天上07年1月30日 北海道落雪溫泉之旅 + 一日東京路過之旅

今日6點幾起身啦~ 天還未很光~我就落左去沖亮浸下個大露天溫泉啦~

向大露天溫泉都浸左好耐下~ 因唔係太熱又對住個海~浸埋今次就唔知幾時又可以浸溫泉啦~
我食既唔只呢張相~ 哈哈! 個罐頭生果真係好好食!!沖好亮~整好晒野~ 

我地住住件浴衣諗住返房咖啦~
但心思思又想去睇下D早餐~ 係諗住睇咖~ 無諗過食咖~
去到好多人啦~ 基本上都係日本人啦~ 大部分都著住浴衣食熙早餐了~

睇下D食物...好多都好想食羅...佢又放得精緻...唉...忍受唔到啦~
食D啦~唔好食咁多~...食下呢D食下個D...好飽呀...我地點樣去朝市食海鮮??

食早餐望出去的景色~ 浸溫泉時都係呢個景~ 但個海廣闊好多~!
認住佢啦~又平~ 又好!!
時候不早了~ 我地8點半出發啦~ 要行10分鐘先去到搭電車咖~
今日完全唔凍~ 天氣都算OK啦~
第一站就係去昨晚無去既五稜郭先啦~
上去睇睇好快就走得啦~ 行返去撘電車去朝市啦~


我地向呢到每人買左萬幾YEN 海鮮~ 都好多野下!! 佢會聽日寄去東京比我地咖啦~!
向朝市行時太飽啦~ 唯有行下買返D手信~ 睇下野~ 跟住時間都差不多啦~
唯一食左既野~ 生 同 燒海膽~ 500YEN一個~ 生海膽真係十個甜! 大家一定要食!
食完就去返 JR LOCKER 羅行理啦~11點2我地就上左去機場既巴士啦~
CHECK IN 完就要去作最後沖刺~ 買多D北海道特產啦~ 我當然又買左唔少錢啦~
上左機啦~
終於買到呢呢隻芝士蛋糕啦~ 真係幾好食~ !

沒有留言:

張貼留言