第七天下07年1月30日 北海道落雪溫泉之旅 + 一日東京路過之旅

咁短時間我就睇下景啦~
咁就到東京啦!!
終於來到日劇經常出現既羽田機場啦!
撘巴士去新宿酒店先!!!
朋友仔識路~好快就到左酒店LU!! 我地住一晚既STAR HOTEL! 放好行理好快就出發啦~
十分懶既我就買左一日PASS 730YEN! 
我地第一站去左原宿~ 我當然要食薯餅啦~
跟住去APE買唔到佢要既野~
我地就行左去涉谷啦 !
我地去埋秋葉原! 我就搵唔到平相機!
朋友仔就搵唔到佢要買既野! 所以佢都係鐘意去大阪~
經過一番急行之後~ 我地就返去新宿啦~ 我地玩左一陣夾糖~
夾左幾百YEN~ 又去藥房買左D野~ 又去24小時雜貨買下野~
跟住9點10~我終於來到歌舞技町啦~ 可以食飯啦!
呢間係第一間~ 朋友仔食過! 呢間似韓式燒肉~ 味道OK~
食食下佢先醒起另一間好食D~ 咁我地就唔再加野食啦~
呢到每人食左 2055.5 YEN
呢間係日式燒肉啦~ 碟碟都好好食咖~ 我鐘意鹽燒全部都無汁! 先頭怕唔夠食~
係咁話叫~ 食到一半好飽啦~ 我地食左好耐先食完~ 食下講下~
我地食到成12半先走呀~ 今餐每人食左 2500YEN
見到就去食啦~ 真係好好食!! 返到酒店執好聽日既行理啦~ 向酒店都仲要浸下溫泉粉~ 整整下都成3點先訓了~
第7日既戰利品! 又係野食啦~

有用資料!

函館 湯の川温泉

湯の川プリンスホテル渚亭   http://nagisatei.info/index.html


沒有留言:

張貼留言