第八天07年1月31日 北海道落雪溫泉之旅 + 一日東京路過之旅

又到最後一天啦~ 8點到起身~ 今日最後一天一定要買到相機!
食埋向北海道買既甜品做早餐!






 
酒店房間外!
放好行理向酒店! 9點7我地出發啦~ 新宿一早係無咩人!!
首先去左多慶屋睇下有無我想買既相機!  點知係無咖...!! 咁向下面買左D野食~ 湯呀~走啦...
跟住到上野~ 朋友仔搵野~ 我就跟埋行下啦~
之後朋友仔要去淺草買野~ 我又跟埋去啦~ 我未去過~
順手去埋雷門影埋相啦~ 勁多人!! 我真係行過咖咋...哈哈!
  食左串果子啦...105YEN
行完雷門同埋朋友仔去個百貨公司我地就分開行啦...
佢仲未買齊佢要買既野~ 我又要去搵相機~都係酒店等啦~

向7-11買既雞串~ 味道OK WOR!



回程返雷門有時間就影埋四個像啦~
撘地鐵食埋兩個飯團! 好食!
 末廣町一出行一陣就到左間SHOP啦~ 好快手就買左兩部相機啦~ ! 勁平!!
之後1點2到~見仲有D時間就周圍行下啦~
經過間蔬菜生果店見到士多啤梨~買左兩盒...
搭車返新宿時食下...SHIT! 唔係好甜羅!! 想食晒兩盒買D甜既返香港...但好飽...食唔落啦...食左一盒...
 
返到新宿時經過FANCL順手買埋D野啦~! 跟住就幣啦!!...

我一向跟開朋友仔行...我又無帶書...我行左成4個字先返到酒店...

 
返到酒店仲未見到朋友仔呀...問酒店我地北海道既野寄左來啦...三大盒羅!!

完全唔知點羅...又好重下...我真係唔知點行去車站啦...

 
3點幾終於見到朋友仔到啦...佢到左酒店唔見我...去左買左一箱士多啤梨同其他野...
佢見到3盒海鮮我地都唔知點羅...最後決定我地推晒D行理
同羅一盒海鮮去車站先... 佢返來羅兩盒海鮮!
 

自由行最辛苦都係呢個部分咖啦...但無辦法啦~ 買個時係咩都唔會諗咖!! 

 
我企左向車站門口等左4,5個字到啦!! 朋友仔終於行到返來啦~

辛苦晒朋友仔! 要行多一轉!!
最後! 我地遲左一班車~
搭左4點幾個班 NE'X! 上到車係勁舒服啦! 

 到左車站最開心就係有推車啦!!!
最後既難關到左啦!! CHECK IN!! 我地都知一定超磅咖啦!!
但朋友仔對呢方面十分熟悉!! 叫我一定要扮傻WOR!!
我地咩都放晒上去...一共79KG...見到都嚇親... 佢當然要我地執啦!
我地都早有準備! 執好晒一袋二袋已備不時之需!!
執左好耐佢係都想罰我地錢 HK6百幾......但朋友仔死都唔肯...由於夠鐘啦!
整左好耐! 佢叫我地執多5KG出來就OK啦...我地就決定羅晒D冰出來啦!!
一包冰500克! 羅左10包 5KG啦!! 包返好晒D野就好趕咁入閘LU!!
 [朋友仔話一早向新宿掉晒D冰就唔駛咁重啦!] 但都唔係既!
起碼佢冰左一個鐘啦! 哈哈!

 
成田一樓我無來過~ 上次係二樓~ 朋友仔話佢裝修左WOR! 靚左好多!
今次搭左4次機!! 抵呀!


上機後~我地就食埋我個盒唔係好甜既士多啤梨...
但可能我放左向背郎焗左一陣...甜左好多!!

今餐得個主餐岩食...ANA  D野食不是太岩我...
返到香港啦~ 要睇返邊盒海鮮係我啦~ 呢D都係我既行理~ 今次太多野啦~
好豪咁一齊搭的士! 我出左一百咖~哈

執晒D野食出來!! 全部都係食!
第8日既戰利品!
8日行程完滿結束! 基本上我做左咁多功課都係跟足! 北海道下次見!

5 則留言:

  1. 睇完妳8日的行程,我發覺你係07年1月24出發到31號, 我剛和太太都是1月24出發到31號回港, 不過我地係08年,剛剛去玩完, 北海道 的確係另人會再去的好地方, 我都會再去
    [版主回覆03/07/2008 01:06:00]真係好岩WOR! 有機會下次去滑雪OR睇花花~~ 但我要去意大利先!!!

    回覆刪除
  2. 下次可以試下夏天去北海道吖, 你鍾意影相一定令你滿意。 我上次夏天去見到d花真係想喺日本住呀! 有時間上黎我個blog度睇下吖
    [版主回覆03/30/2008 03:37:00]夏天既北海道機會唔大啦~ 雖然我都知好靚~ 但其實我唔係好鐘意花~ 我 LIKE 雪多D!~ 哈哈~ 下次去北海道滑雪!

    回覆刪除
  3. 你賣果兩部相機平hk幾多呀? 係咪新款來ga? 我去旅行都好鐘意買野食ga, 因為做手信唔洗煩.
    [版主回覆06/26/2009 10:38:00]當年係新款來咖~ 要上網搵到邊間平先去買~ 平過hk好多! 我每次都買好多野食...不過返到來樣樣都唔想比人~ wakakaka

    回覆刪除
  4. weiwei ,,,我唔係好明..為何妳地會有咁多包冰係行理度拎出嚟既...???? 咩冰呢 ?????
     
    [版主回覆01/26/2010 00:16:00]北海道寄海鮮落東京再羅返HK D冰用來保鮮咖咩...不過我地都唔知老闆真係放左咁多包入去

    回覆刪除
  5. 哦...原來可以係北海道買海鮮走...我宜家明白啦,......北海道既破冰船都係我一個我好想去既地方.....但係睇晒妳地既行程...好似每由一個地方去另一個地方都是要塔好耐車是咁...同埋北海道主打都是浸溫泉....
    [版主回覆01/26/2010 13:03:00]因為我鐘意浸溫泉~ 同埋我想想去既目的地較遠先搭咁耐車~ 睇你自己想去邊~ 我打算今年去北海道睇紅葉~ 打算咋未成事

    回覆刪除