第四天上年1月27日 北海道落雪溫泉之旅 + 一日東京路過之旅

今天都算好遲起身...我地8點半巴士...7點5先起身...向我沖亮時聽到朋友仔大叫 
今日-8度呀! 我用極速整好晒野...都8點3啦...都諗住要搭的士啦...CHECK OUT 埋...放好D行理就拿拿聲搵架巴士向邊...一出酒店門口斜對面就見到啦!! 我地即刻跑啦!!
酒店出面~ 無落雪呀~ 一上車~ 司機即刻開車LU!!! 真好彩!!

好快就到左破冰船碼頭...我地就入去買飛啦~ 佢有分預約同未預約!! 但跟本個電話都打唔到點預約呢??
每人3000YEN~

等左一陣就可以行去上船啦~
向到見到少少薄冰啦~
未有咁快見到流冰~ 就影下相先啦~
坐左一陣出去影下啦~ 又落雪啦!!


 開左4個字船~ 終於去到好多流冰既地方啦!!
一眼望去都係白色咖~ 都幾開心咖~ 起碼都見到有咁多流冰! 幾驚咩都無得睇! 
船頭呢張相我幾鐘意咖~
返去啦~ 咩都睇夠啦~


100YEN 隻蛋~ 唔駛鹽都有味咖~
由於唔記得睇時間搭車...向入面行左陣~...食埋隻蛋...走左班巴士羅...
下一班都幾耐下...所以決定搭的士啦...
10點7就上到流冰館啦~ 我都係第一次向日本搭的士~ 搭左 2130YEN




入面都唔係太多野睇既~ 睇下D冰~ 睇下景~ 影下相~ 買左D手信! 
本來想向入面間餐廳食野咖...點知比人包左場...無得食...好肚餓羅...!!

影完~睇完~買完~ 就準備走啦~ 但要玩埋個重頭戲~ 天然雪地滑梯啦~ 入場包玩一次~
大家好開心行上去啦~ 向唔驚既情況我就玩先啦...嘩...好快羅...快得來...佢會轉咖...
去到個彎位係勁驚佢會反羅...!!!對我來講都好激下咖啦~不
過玩完要自己拉返個橡皮圈上去就辛苦D羅...所以我唔玩第2次啦!! 行一次已經好 支力 啦!! 一定要玩呀!

2 則留言:

  1. 嘩~您都走到好北喎!
    [版主回覆10/22/2007 14:30:00]都未去稚內唔算好北~~~

    回覆刪除
  2. 我知點解個經理係咁問你地轉唔轉和食, 因為全間餐廳得你兩個食野, 如果你地唔轉, 咁你地就要為左你地兩個整full set自助餐.
    [版主回覆06/26/2009 10:41:00]都唔係~ 佢d野睇到有人食過~ 可能個班老人家食完先跳舞~ 佢怕我地嘈~ 因為d音樂聲真係幾大聲!

    回覆刪除