第四天下年1月27日 北海道落雪溫泉之旅 + 一日東京路過之旅

11點幾我地就走啦...由於下一個目的地架巴士好似唔到...我地就搭的士啦~

我地上返先頭來架車羅~ 真係岩啦~ 好快又到左啦~今次搭左1570YEN
出發前咁岩見到呢個活動係1月27日開始~ 我地當然要來玩下~ 因為我地一個雪祭都無得去...[未開始] 
呢到就無雪祭咁多野睇...但好過無啦~
大家都玩左兩,三次啦~ HEHE! 
隻 TORO 貓真係唔係好似羅!!
 好在呢到有一間食堂!! 即刻食野先!! 好肚餓呢...!! 拉麵 400YEN
 
我地比錢玩左呢樣每位 500YEN 我坐車頭...個人開得勁快羅... D雪又飛落塊面到...
我地不停係到大叫羅...哈哈!完玩呢個都唔敢玩其他啦...太快啦...!!!

我地12點10就起程走...[我地要搭 1點57分班流冰號] 由於唔識路...又無的士...
問左人巴士站向邊...就行去啦...我地差不多行到去巴士站時就有的士...
因驚好耐先有巴士...所以我地都係搭的士安全D啦...好快就搭到返酒店啦~
搭左1490YEN~ 返到酒店仲有半個鐘~我地羅返行理後~就上陣網先啦!!

我地今晚住知床斜里既溫泉酒店! 所以就搭流冰號去知床斜里啦!

由於D流冰仲未流到去岸邊...基本上成程車都見唔到流冰咖~ 不過搭下D咁古老既列車都幾特別!
 中途站 北濱~ 有6分鐘可以落車影下相咖~
呢架車既特點係有個爐比你烤野食~ 當然要向車買啦... 大家會去搭呢架車就千奇唔好買魷魚!! 正常人都食唔到咖...硬到呀...令外一包就好好食~ 唔知係唔係雞泡魚...食落去D味好似...~ 食完佢地我地都差不多到啦~
 我地溫泉係有車接咖...但要等多成個幾鐘...!! 附近又無野行...我地唯有坐左向車站到等羅!!

終於夠鐘啦~ 上到車勁多人!!  呢架巴士沿途見到既流冰係多過火車多多聲咖~ 哈哈!
去 到酒店5點啦!天都黑晒啦! 個酒店經理用英文不停解釋羅...又問我地轉唔轉食日式晚餐可以向房食! 佢地今晚有人開DANCE PARTY 驚我地嘈...我死都話唔怕嘈...我幾驚無BUFFET食呀...入到房我對間房好滿意啦~ D野好齊呀!!D浴衣仲有得揀...~ 我地休息左一陣~ 七點半先有得食飯...咁我地就去浴場睇下先啦~ 又去行下D手信舖! 買完野差不多時間就去食飯啦...
一 入到去嚇死我地啦~ 成個餐廳係無人食野咖...得我同朋友仔兩個咋... 包場羅!! 隔離就好明顯聽到係D老人舞會既場合...由於距離上一餐都好耐下啦...我地就立即去羅野食啦... 你地見到個D都係我一個人食既...無影DOUBLE 左個D啦~ 哈哈!! 我係食左人地一盤生蝦...D帶子又爽又甜! D牛肉都好好食~ 個粟米湯香甜都不得了!! 其他中式D既野無咩點食~
黃色係香蕉雪糕又係勁好食!! 食左一個鐘真係飽到食唔落啦...好滿足咁走啦!!
食得太飽啦~ 又行左一陣~ 返去睇下電視就去浸溫泉啦~溫泉入面咁多人我地影唔到相啦~
但好滿意羅~ 佢地有好多免費護膚品比你用咖~仲有埋去角質 TIM!! 我地向入面玩左好耐下~
出到來塊面滑晒啦~又去左浸露天溫泉...雖然黑 ma ma~ 但都見到有流冰呀~
最後十點幾我地就訓左啦! 浸完溫泉個人好眼訓!!
 第4日既戰利品!!

有用資料!




今晚間温泉!    [知床グランドホテル北こぶし]  http://www.shiretoko.co.jp/index.html

沒有留言:

張貼留言