第一天07年5月28日曼谷自由行之旅

今次泰國行主要係陪朋友仔去玩~ 佢未去過泰國又好想去~
我就係去食食食~ 因就快去歐洲所以唔可以好大洗啦~ 以食為主!
每一次去旅行都係好開心既~ 一早就訓夠準備搭早機啦~ 因諗住一落機就去食BUFFET~ 所以早D向屋企食左個麵先上機!
我都好彩~兩次 OX 都無咩DELAY到~
對OX既餐唔會有期望啦~ 食左少少~
向機到打下NDSL 好快到啦~
又要轉車! 一出機!! 嘩好熱羅!! 同我上次12月來真係差好遠下!!
好快羅完行理~ 就打的士去酒店放底行理啦~~
今次間酒店有D遠~ 叫GRAND BANGKOK HOTEL! 因我地係買左人地D抽獎禮物~
但酒店入面都OK既!
由酒店行去 MRT 由於熱我覺得幾遠下不過都要搭一次先~ 去到SILOM轉BTS去CHIT LOM
  SUPER RICH 換錢先~ 今日對4.42~

由於行去SUPER RICH 期間我已經感受到泰國夏天既熱力!! 所以我地都係搭的士去ORIENTAL BANGKOK HOTEL! 只不過搭左 66BAHTS!

 行去SUPER RICH 經過既酒店!

1點3 我地就去到開始食啦~ 我地坐圓形卡位~好舒服~
入到去比睇相細咁~ 但唔緊要~ 野食重要D!!
佢D野真係幾好食!! 第一次食左煎鵝肝~ 好似食緊燒鵝皮咁~但梗加油啦~
天婦羅勁簿粉啦~ 燒牛肉超好食!  芒果糯米飯~又係好好食!! 
我地食到3點到啦~今餐一人1180 BAHTS!
咁熱既天氣我地都無打算同圍去~ 就搭返BTS 同MRT 返酒店游水啦~
呢間酒店最唔掂就係個游泳池羅!! 佢唔知係唔係做旅行團多!! 無人游水? 個池都唔知有無洗咖! 個池底踩落去粉粉地咖... 我地玩左一陣水都無興致了!! 一心來泰國食同游水~ 下次都係唔好貪平了!!
游完返房沖完亮好眼訓頭都無吹訓左好耐下!! 8點幾朋友仔叫左幾次我終於捨得起身! 出去SILOM 食 BUG & BEE 啦~
行去MRT 既時候發生我人生最恐怖既野羅!! 有隻貓咁大既老鼠向我行既時候沖左去我鞋底!! 我仲要踩到佢!!! 嘩!!我真係嚇到大叫啦!! 好明顯我 FEEL 到我踩到佢羅!! 嚇死左一輪之後!! 我以後都唔會搭MRT!!! 我一定搭的士!!!
去到BUG & BEE都差不多十點啦~ 大家又唔算好餓既!! 但我上次來無食到! 今次食返!!
 左面個杯係我既!
    向唔肚餓既情況下都叫左好多野食羅! 哈哈!!
千層面加菜加芝士~ 蕃茄醬汗~ 呢個超好食!! 朋友仔唔食~ 我一個人食晒~ 
佢個汁甜酸得好開胃!! 推!
麵呢個唔係唔好食~ 但我MAMA 好啦~
春卷炸蝦~ 我覺得OK啦! 春卷皮包住蝦炸~ 朋友仔好LIKE 羅!
東陰公燴飯~ 我幾鐘意食! 都好多下!! 唔鐘意食淋野既朋友仔就MAMA地LIKE!
單骨雞翼~ 佢炸得乾左少少唔係就會好好食
今餐都食左好多野呀~ 一人290BAHTS! 真係唔貴啦!!
食完去行下BOOTS 同搵的士返酒店!! 見到有隻真既大笨象羅!! 真係嚇親~ 佢應該仲係BB? 唔係好大隻!! 唔知係唔係比錢可以比野佢食
後來150BAHTS 的士返酒店~ 都忘記左幾點訓LU!!
 
好慳家~無咩買野~


3 則留言:

  1. 牛奶糖16/8/07 01:25

    似乎你真係泰國益力多迷

    回覆刪除
  2. 泰國益力多真係太平了! 成支水咁大都只係HK$4個幾~ 加上我唔係好鐘意飲水~ 當然就飲益力多啦~  

    回覆刪除
  3. 泰國曼谷多嘢玩
    睇妳D嘢吃,好開胃
    今年5月想想我都在泰國好玩,5月23日下午12:13機CX想起都開心,還記得24佛誕是紅色
     
    [版主回覆12/10/2007 12:41:00]泰國食食食! 不過下年都唁去了! 我唔鐘意去熱既地方!

    回覆刪除