DAY 5A-英法單人之旅 07年6月15-COLMAR

 第二日法國就遠行啦! 今日會去搭07年6月11日開始既 EAST TGV! 
兩個多小時就可以去到法國同德國邊境附近啦~ 比以前四小時快好多呢!
四點半起身沖亮啦~ 5點半去到巴士站好擔心咁早未有巴士! 因巴士站個TIME TABLE 寫7點開始! 但上網CHECK 過5點半就有車啦~ 
等左5分鐘都未有就打算去搭METRO啦~ 過到對面馬路見到有巴士啦!! 
即刻跑返過去啦! 十分鐘車程都不用就到左 東站啦~ Gard de l'Est! 

我張車票上網BOOK PRINT 出來... 所以唔知係唔係就咁上到車... 
想搵個職員問下...太早了...未返工...


我班車係6.24AM開! 好多人企晒向到等知幾號月台羅!  等左好耐LAST 10分鐘先知係咩月台~ 個個即刻湧去上車啦~ 上車前總算問到人PRINT 出來既TICKET 就咁羅上車就OK啦!

搵好位置! 坐好! 發現附近好嘈啦!! 係一大班韓國[呀朱媽]旅行團! 
真係全部都係中年女人...不停咁行來行去...
咁長時間食左我既乳酪早餐先! 之後打左陣NDSL! 訓左陣啦!
沿途個天都陰陰地! 好怕落雨呀! 唔好呀!
我第一站去左COLMAR 先! 9.20AM到左啦~
我其實咩資料都無咖! 上網見到D屋好靚又叫小威尼斯咁就來呢到!  
向 i center 羅左個簡單map就出發啦~
太早既關係...周圍都無咩人...又未見到d好靚既屋! 
睇下地圖我應該要去centre ville! 車站右手向前望有條好長既路! 就係去市中心啦! 
條路真係好長下...見無野做...我就食埋個4個marcon啦~ 行左成15分鐘見到有方向牌啦~ 
差不多到啦!
 終於行到好多屋既地方啦! d 樓真係好靚啦~ 間間d色都好鮮艷! 十個靚!

 周圍行下既時侯就行到去呢個觀光小火車到啦~ 我呢d懶人~ 
又唔係太熟呢到既名勝就好岩啦! $6 euro 一程
等開車啦~架車真係好震下! 基本上係唔會影到相咖! 不過聽住耳機起碼知道d地方叫咩名!
 聖馬丁教堂!

呢到睇相時已經覺得好靚! 觀光車經過呢到停左一陣! 真係一分鐘都唔知有無! 好快影到兩張算係ok既相啦! 企向到影我諗會靚好多!! 坐完車我都好想來呢到行下咖!! 
但我真係搵唔到! 好可惜!!
車程大既半小時有多就返到原來位置啦!  跟住就要用腳慢慢行了!  
好多招牌好好有特色! 好靚下!

人頭屋(House of Head) 有超過100個人頭像(或面具)來裝飾它山形牆的外觀
真花來咖! 實物仲靚!
行左好耐終於行到來呢到啦! 又行錯左反方向... 呢到條河仔加埋d屋真係好靚呢!
 
  
 行到12點幾好累啦~ 差不多行完就買我既午餐食啦! 
搭觀光車時見到有 PAUL! 好似向法國好出名咖! 我當然要試下啦! 
個PIZZA 真係無令我失望! 實在真係好好食! 佢同我叮到超熱! 一咬落去唔會好厚皮! 勁多蕃茄醬~ 食落去好開胃! 滿滿既芝士! 芝士下面仲有新鮮蕃茄!  唔係誇張真係我食過最好既PIZZA! 香港D PIZZA太少蕃茄醬了!
另一個係檸檬 TART! 當然好檸檬啦! 但都係偏甜啦~ ! 
兩樣都好食! 兩樣加埋 $4.2 EURO 都唔算好貴!
 $1.02 EURO 好過買水飲啦~ 差不多錢
食飽飽時候唔早啦~ 返車站啦~ 今次叻啦~搭巴士! 
有個司機好好人話我去邊到搭! $1.05EURO一程  
返到車站買車飛啦... 車站有售票機...揀好晒時間用CREDIT CARD 比錢啦... 張張都唔得WOR!! 要去排隊買飛...SHIT!! D人好多野問...排左好耐羅! 本來上網買飛平D...
但見唔係平好多就費時買定...要就住行啦! 今程$7.5EURO



2 則留言:

  1. London to Paris 唔係要坐Eurostar咩? 好似好貴咁.... 你係唔係都係? 要點book ticket? ths~ planning to uk.. a lot of question wanna to ask ^^
    [版主回覆06/24/2009 13:24:00]你幾多歲呀? 26歲未生日前咪平好多LAW...我07年 53英鎊來回...上網買佢會寄張票來 HK...過左26歲我就唔知啦


    我應該無記錯係 53英鎊來回...要早 BOOK 先平咖...我剛同你上EURO STAR 睇最平來回要 90英鎊 www.eurostar.com

    回覆刪除
  2. halo, ths~ i am 22 so belong to the "youth" class!
    I hav checked for the day around mid-Aug. For the cheapest n on-flexible one is £24.50. is it true?
    http://www.eurostar.com/dynamic/_SvBoTravelFaresSelectTerm?_TMS=1245827379493&_DLG=SvBoTravelFaresSelectTerm&_LANG=UK&_AGENCY=ESTAR
     
    [版主回覆06/24/2009 18:22:00]你搵到咁平咩? 我見極都 最平£45 ~ £24.50最平咖啦~ 買啦!

    回覆刪除