第三天07年5月30日曼谷自由行之旅

今日成點幾兩點先起身呀~~ 搭的士去食文吉堂雞飯~



今次無食水門雞飯食左呢間~ 我地叫左兩碟! 一碟比左雞胸無咁好食! D飯好够味好好食! 雞肉就水門雞飯好食D! 飯就文吉堂好食D! 佢地可以合拼就GOOD 晒啦~
我地叫多個苦瓜湯都好好飲~ 夠晒味~ 今餐一人 82 BAHTS~
食完飽飽地就行去蘇絲黄介紹話全曼谷最好味既芒果糯米飯到...
由文吉堂行去都好遠下... 行到好熱羅!! 
糯米飯個舖係 THONG LO BTS 出站一落樓梯轉左就係了!! 超近!!  
買完我地就搭一個站去PHROM PHONG 既EMPORIUM !
  去到商場有冷氣真係好舒服!!! 向商場搵個位就食埋個芒果糯米飯先!
佢D飯仲熱咖~ 佢都比左包椰汁我地~ 但覺得煩就無落啦~ 佢比起平時D芒果糯米飯既分別! 就係60 BAHT 真係好大盒!! D 芒果多到嚇死你! 佢D飯好淋~ 唔會好乾~ 無落椰汁都勁香椰汁味! D芒果真係甜到入心!!
右面張相係我一啖芒果一啖飯後食剩! 我仲要空口食晒佢地!! 食完我真係飽到上心口了!!
去開個頭既朋友一定要買來食!! 唔會呃你!!

食到咁飽當然要行下消化下啦~ 向呢到我買得最多野咖啦~!
行到 支力 就去坐下~ 搵下d小食啦~ 買左3串串燒~ 45 bahts
又去食59 baht 既雪糕~ 今次個雪糕面有好多野可以食! 有3舊朱古力蛋糕 4舊朱古力包住d香蕉! 仲有一樣唔記得! 真係超抵!!
食完又行啦~ 由於太熱我地都唔想離開個商場~ 我地成日就只係向商場活動咋~ 哈哈!!
呢到都有siam paragon 個super market! 佢d野平過siam paragon!
終於等到食飯時候! 有d餓就去food count 食野啦~ 
個東陰公有d貴啦~ 180 baht! 但d蝦真係好鮮!
個麵朋友仔揀~ d魚旦好鮮甜同彈牙! 
個意粉上次食過~今次都係咁好食!! 今餐一人250 bahts!
今日既戰利品啦~
我地又買左生果啦~ 呢包 55 baht~ 又係好大包!! hk都有但無咁大粒~ 
佢都幾好食! 個味好似番石榴咁!
但呢隻生果真係好污漕!! 長指甲既朋友食完佢d指甲係唔駛要!! 黑晒咖~ 唔知以為中左毒!!  佢d黑色仲要洗唔到!! 返到hk 我要剪晒d指甲羅!!
食完都夜啦~ 聽日又last 一日了~~~

沒有留言:

張貼留言