第四天07年5月31日曼谷自由行之旅

last一日啦~ 十點到起身啦~ 11點9 去到 oishi grand 食buffet 啦~

lunch 728 baht 一個人~ ok啦~ 佢d鐵板燒真係好好食!! 今次個牛肉就好好食啦~ 上次超鞋! 
 今日可能第一餐~~ 好快就飽了~~
食完都1點8啦~ 我地就去super market 買齊野返酒店啦~ 我地都買左好多生果!!
我地搭的士返酒店羅行理~問個司機去唔去埋機場~ 一共500 bahts... 是但啦~ 貴左少少!
4點2去到機場check in 啦~ d生果放晒向個o急到就入閘~
左手個o急係我既~ 右手個o急係朋友仔既....d 貼紙仲貴過個o急....
今次唔知點解唔駛收機場 tax... 等我仲留返千幾baht 比tax tim....
入到去都無咩好做啦~ 朋友仔話有d餓~ 又食羅!! 
個burger king 係買上機食既
total 六百幾baht 啦~
 食完都差不多夠鐘上機啦~ 今次唔駛轉巴士~ 直上機~ 幾好呀~
咁又玩完啦~ 上左機唔係好full 我地就一人一行訓向到啦~ 後面有班跟團既pk 後生仔女! 
嘈到無人有!! 我都唔知自己有無訓到啦~ 上機嘈到落機!!
我應該訓左一陣既~ 都無人叫我食飛機餐! 不過ox 個d真係食唔食都得!!
好快就到hk 啦~ 今次搭機見到月光~ 好圓呀~ ! 搭到hk 要轉巴士羅... 我朋友搭咁多次機都無試
 過向hk 要轉巴士! 係唔係ox 只係會比一次泊機費??
'
呢d就係今日既戰利品啦~ 全部都係食!!
d芒果真係超甜! 同hk個d無得比!! 又平wor!!! 下次大家去泰國一定要買呀!!

11 則留言:

  1. ox係咩機呀??幾$到機票?? 1baht=幾多hk$????

    回覆刪除
  2. ox 係泰國東方航空! 去泰國佢應該都算好平咖啦~ 去旅行社買package 5日4夜$15xx 都唔係好貴! hk$1 = 4.4baht 到啦! 去泰國平過去台灣啦~ 不過我覺得12月去好d! 因係泰國既冬天無咁熱!  今次5月去真係熱死人!!

    回覆刪除
  3. 1500 5day都ok bor,,,咁我可以去邊度買package

    回覆刪除
  4. 我上次係向東瀛遊買PACKAGE~ 你睇睇我06年泰國之旅啦~ $1588 5日4夜~ 但依家旺季一定無咁平WOR! 你怕熱嗎? 11, 12月去無咁熱咖!

    回覆刪除
  5. SORRY ar!! 完來係$1899 先岩.....

    回覆刪除
  6. 我剛路過, 現在去泰國 已經不用比機場 tax 啦.

    回覆刪除
  7.  

    bobo&仔仔呀媽
    oh! 原來係唔駛比..有本旅遊書仲老點話加機場稅!

    回覆刪除
  8. 我都係啱啱起bangkok返唻!

    回覆刪除

  9. 莊主
    我唔想去泰國啦!! 太熱啦!!! 我下次去一定揀12月先去!!

    回覆刪除
  10. 佩服,第一次見人帶咁多生果番嚟!Q!:機場稅真係加咗,不過現在機票$收埋,唔駛旅客分開俾。

    回覆刪除
  11. 科科 oh! 原來真係加左~ 怪錯本書tim! 計埋入機票仲好啦~ 唔駛煩! 如果唔係要慳d 我買得仲多! 因真係唔貴! d芒果真係好食過hk超多! 仲要勁厚肉! 紅色個d又係平好多下同埋大隻過hk個d好多! 呀媽都話叫我下次買多d!

    回覆刪除