第二天上07年10月2日 新加坡吉隆坡食食食之旅!

今日7點幾起左身~ 一陣會落樓下泳水~  向樓下望都見到泳池~ 都幾大下~GOOD!
由於朋友仔唔肯起身! 我就上下網寫個 BLOG 先啦...但表姑個NOTEBOOK怪怪地! 加唔到速成...得九方可以打...打到仲要出簡體字...打個幾隻字都有排打!
9點半落到去游水啦~ 個池都算好大啦~ 大過D酒店泳池! 玩左一個鐘到啦~

返上樓沖完亮整好野出街都11點幾啦~ 我地PLAN左去食BUFFET先!
搭巴士出地鐵站~ 我地住個區應該係豪宅區...棟棟樓都好似係九龍塘別墅咁!
出到地鐵站又搭去CITY HALL啦!
中午係最熱啦! 超晒!~ 但比起泰國佢都好D! 行去酒店時候經過既和平紀念碑!
途中見到 DUCK TOUR 既車....朋友仔好開心呢...一陣可以搭!
差不多一點去到食BUFFECT地方啦! AQUA MARINE! 
我又一次比旅遊書呃左啦~ 又話有龍蝦,青口, 帶子, 阿拉斯加皇帝蟹! 一樣都無羅!! 
得生蠔同大蝦!! 可惡!!
大蝦好大隻同新鮮! 羅野食時侯見到D生蠔我決定食一隻, 為去澳洲以準備! 
今次隻生蠔同我幾年前上次嘗試食既差唔知好多倍啦...呢隻完全唔係一PAT野...
仲有咬口TIM...食落仲有海水味! 以我唔食生蠔既人來說...我諗佢應該係好新鮮了!  
其他野就好似食LUNCH BUFFET 咁羅! 今餐一人要 S$45咖!
行去搵榴槤大樓時見到! 實物係好大咖!
THE ESPLANADE 榴槤大樓入面係無野下咖! 不過可以涼下冷氣!
睇完榴槤就搭的士去 DUCK TOUR 個商場啦~ 唔想周圍搵了! S$3.7
去到就買飛先! 每位S$33 [朋友仔指定要搭]
夠鐘上車啦~ 成架車FULL晒~ 我同朋友仔前後座側邊啦!
出左商場行左幾分鐘就落水!
勁似 LONDON EYE 既摩天輪~ 不過未開
影得晒個榴槤啦~
好白淨的魚尾獅!        
向海到影完相我同朋友仔都訓左啦! 哈哈! 上返岸時終於精神返D!
差不多五點返到原地啦~ 影埋其他色 DUCK DUCK先!

4 則留言:

  1. ‖.歪歪16/10/07 18:56

    只可以說。你的生活真是五彩繽紛啊

    回覆刪除
  2. can add me in MSN???
    et8tim@hotmail.com
     
    thx~~~~~~~~~

    回覆刪除
  3. 老巴剎是我每次往新加坡必去之地,忘不了那裏夜晚吃沙爹的氣氛

    回覆刪除
  4. 嗚~~~我又miss左你介紹果隻龍蝦片, 好似好正咁!!!!
    [版主回覆02/25/2009 10:48:00]其實我係無買! 不過朋友占話好食! 我鐘意食麥芽蘇~ 即係馬蹄蘇

    回覆刪除