第三天07年10月3日 新加坡吉隆坡食食食之旅!

今天不算太早起身! 11時在樓下搭小巴去不遠的一個商場! 車費S$1位
沿途經過好多好靚既樓~ 不過無影低!
去到總站完全見唔到商場咖! 明明表姑話落車就到...問一問人係要行多一段路先到...
呀表姑完全無話我地知羅...佢一定當我地好熟路!
行左5分鐘到啦! 來呢到既目的主要係想食 [亞坤] 做早餐!
我地搵左一陣都見唔到! 就去問商場櫃檯啦... [亞坤] 竟然裝修...天呀!
由於時間關係我地見到 FISH & CO. 表姑講過好食咁就去啦!
佢有SET咖! 我地叫左一前菜, 兩主菜加兩杯凍飲!  
佢寫晒英文唔好期望我打到出來啦~ 個魚盤好得意啦~
 等左一陣有野食啦~ 個蝦意粉菜沙律好岩我食呢! 甜咖又夠凍! VERY GOOD!
食到咁上下個主菜來啦~ 炸魚薯條我去英國都無食! 佢都好大下! 成個 PAN 咁上! 
味道當然OK啦~ 最緊要D炸粉唔厚又夠脆! D魚又熱又滑! 得呀!
最後到青口長通粉啦~ D汁係我最鐘意好濃味既汁! 食到一半已經好飽 LU!
今餐每人S$17.5  [昨天先知香港都有一間FISH&CO向沙田]
食完時間唔早啦~ 約左表姑羅水上樂園既飛 [免費] 羅完仲要接兩個人地呀媽機!
我地驚遲到搭的士去表姑做野既地鐵站啦~ S$6 點不知表姑遲左3個字!
羅完飛我地即刻搭地鐵入機場啦~
最後一點先到機場! 佢地班機到左了!


仲要搭SKYTRIN去T1 超細架! 好攪笑!
去到行李閘口已經見到兩位伯母了! 一齊搭的士返屋企先啦! S$10.8
返到屋企執齊泳衣其他就四人出發去水上樂園啦! 咁多人當然搭的士啦! S$8
由於掛住玩水無影過相! 入面唔算多野玩! 但都OKAY啦~ 起碼有滑梯玩下! 有個可幾個人一齊坐大水泡既滑梯都幾好玩! 仲有空中踩單車~     
玩完時間唔早啦五點幾~ 大家返屋企梳洗一返... 返到去大家都沖好亮! 表姑都仲未返屋企! 
餓死我了! 唯有上網打發一下時間...朋友仔仲訓埋TIM!
最後7點幾表姑終於可以收工啦~ 返到屋企大家一齊去左 EAST COAST 食野啦!
周圍都好多人呀! 表姑同佢一個住新加坡同事去買野食! 
朋友仔又去左買魚蛋! 我就行左一圈睇下有咩食啦      
    魔鬼魚! 佢地個個食左D無食! 話好辣! 我就OK啦~ 我鐘意食魚不停咁食羅! 
串燒就無禁日老巴剎個D咁好食! 
魚蛋仲彈同鮮甜過禁日!
右手 ROJAK 真係唔好試! 大家都接受唔到佢汁個怪味...
燒獅 ? [唔識打] 比起泰國佢好食好多! 好鮮甜!
 
 呢個胡椒炒蟹真係十分得呀! D汁其實有D似黑椒牛扒個汁! 但炒埋一齊真係好好食! 
個燒雞翼又係正啦~ 塊皮真係超脆!
呢兩樣完全無食過!無意見!
最後到呢個叫紅毛榴槤! 大家一定要試下~ 甜甜酸酸好開胃! 完全唔關榴槤事咖!
最後食左幾錢我都唔知了~ 只有個紅毛榴槤冰係我自己比呢! S$2.5
食飽飽我同朋友仔約左人地家姐! 要比野同羅野~ 去到TEMPLES 既STARBUCK 飲左杯野~ 講下邊到有好野食~好野行! 好夜先返到屋企!

返去執好野! 聽日仲要好早起身過吉隆坡呢! 表姑佢地就去雲頂!

4 則留言:

  1. 您好!好期待等您寫去吉隆坡的遊記,因為我已經準備於十一月初往吉隆坡作七天自由行,希望您有好介紹,預致謝意。
    [版主回覆10/20/2007 04:29:00]呢幾日好懶! 希望盡快寫到啦~ 你會去新加坡嗎 OR 只去吉隆坡?
     

    回覆刪除
  2. 多謝分享!
    [版主回覆10/26/2007 23:35:00]多謝收睇!

    回覆刪除
  3. Food looks great!

    回覆刪除
  4. 其實rojak好恰人做,個汁好唔好真係差好遠

    回覆刪除