第四天07年10月4日 新加坡吉隆坡食食食之旅!

呢日旅程真係有好有唔好啦! 大家睇下就知啦!
今日出發去吉隆坡啦~  6點鬆D起身沖亮啦~ 表姑佢地六點幾集合都仲唔出發!

其實我同朋友仔可以遲D先起身既...但禁日比人提一提我地係人地返工時間搭的士, 有機會無的士...講到好難有車搭! 咁早好過遲既! 早D起身去樓下等的士啦!
7.20AM好順利咁有架 BENZ 的士~ 第一次搭呢! 好乾淨!
7點半就到左啦...早左一個鐘...由於太早來未可以去候車坐!  去行左一陣...真係一陣...
因為無野行...佢有個商場但好舊同好大陣好難聞香味...都係返去旅行社坐!
無得去侯車室就坐向人地COUNTER啦~ 有冷氣呀~ 嘿! 坐左一陣個姐姐肯同我地CHECK IN 啦~ 比左車飛我地~可以去候車室坐啦~ 入面有好多梳化呢~ 向到打NDSL 等夠鐘啦!
好在早來左! 原先係9點既車8點半就開啦! 上車時發現我地竟然坐FIRST GLASS 巴士...好驚上錯車...問清楚又岩喎~ 唔知點解 UPGRADE 左! 好開心啦~ 我地BOOK VIP26位旅遊巴 S$30位 UP左去 FIRST GLASS S$58位 差不多貴一倍!


個位真係超舒服又可以乘腳!
9點2就到新加坡過關地點啦~ 好似我平時返廣州咁!
上車等齊人就開啦~
過左橋就係馬來西亞啦!
今日最差既事發生左啦!! 就係呢到既不知所謂既海關竟然可以收錢!

事發經過!! 朋友仔到撿查PASSPORT個COUNTER係一個回教包頭女子! 佢同隔離個馬來西亞男人講HONGKONG ^&*()__!_!@_-___ 個男人就叫左我地去佢個COUNTER!  佢羅晒兩本PASSPORT 講左幾句野! 總括就係一人比RM$10啦! 我明明記得香港係免簽證! 問返佢FOR WHAT ...又係講要比錢... 好明顯我都知佢呃錢啦...但除左比我都諗唔到有咩方法啦...[有無人試過可以唔比?] 計過都係廿幾港幣...算啦比啦....但最衰就係我地得一張RM$50... 無得揀...比左$50 之後仲要問長問短! 扮晒野!終於DROP印OKAY! 以為佢會找錢!! 見佢無反應只係講OKAY! OKAY!
天呀呢個MOMENT 我真係好無奈啦!!
過左關車上個導遊企向到等我地啦...我忍唔住問佢點解海關要收錢...佢問返我轉頭FOR WHAT...WHY U PAY ...真係好想同佢講粗口! 一人無左港幣五十幾...唯有當巴士UPGRADE費啦! 但第一次去旅行比人呃錢!! 馬來西亞我記住你!

上到巴士竟然有飯有水派! 個飯買相唔靚~但都幾好食咖! 食飽飽派毛毯啦~  由於個位太舒服啦~ 我地一覺訓到吉隆坡啦! 訓左四個鐘!

落車一心以為有錢換...點知係無咖...打算一落車就買回程車票! 回程一定要向馬來西亞買! 真係平好多! HK$130到就可以坐返FIRST CLASS 既位啦! 但1蚊馬幣都無就無買啦~ 仲要無得搭的士!.. 個導遊叫我地行15分鐘就到酒店WOR..咁無辦法都要行啦! 行左一陣見有個人羅車! 問我地駛唔駛車...我問新幣得唔得~ 佢話OKAY! 幾開心唔駛行~ S$5到酒店啦! 太好了!
我地住兩晚 NOVOTEL! CHECK IN 上房啦~ 
見到半邊雙子塔! GOOD! 
間HOTEL HK$520一晚都OK啦~ 好乾淨! 休息一陣我地出發啦~
去睇下個泳池~ 好乾淨啦~
向酒店換左小小錢就出發啦~ 我地行去搭空鐵都好近! RM$1.2 但搭左兩個站頂唔順啦...
架車超細! 又迫...又多人...D 馬來西亞人好大陣味...完全唔得呀!
最後都係搭的士! RM$7
的士經過!
第一站朋友仔就要去SHOPPING啦~ 去左 MID VALLEY MEGA MALL!
首先當然要食野先啦~ 去FOODCOURT行左個圈全部野都唔岩朋友仔食! 之後行下行下見到旅遊書介紹既 MADAM KWAN'S 望落好多人同乾淨就入去啦!

 我叫左個椰漿飯同亞三叻沙~ 朋友仔叫左北姑雞飯!
碟前菜係跟椰漿飯! 睇佢似辣~ 原來係酸酸甜甜!
椰漿飯都幾好食~ 配菜開胃~ 雞肉都OK!起碼唔鞋! 
朋友仔個北姑雞就好似海南雞飯咁~ D飯都係油飯咁味! D雞好滑啦! 一定好食過蔡瀾介紹個間!
食到一半忘記左叫左叻沙...來到我完全忘記了佢入面係有粉...食到都有D飽啦~ 但我未食過叻沙~ 一試~ 嘩好開胃喎! 又酸又辣辣地好好味~入面仲有好多碎魚肉! 加埋D水晶粉真係唔錯...但朋友仔唔食辣...只係試左一啖... 最後當然好飽啦~ TOTAL RM$47.73
中途食左個雪糕唔平呢 RM$7.25 不過隻味幾特別!
向到行到7點到啦~ D野其實MAMA地啦~ 朋友仔最想行既TOP SHOP 今日係學生日...無學生證唔比入...哈哈! 向到唯一收獲就係大家都買左涼鞋羅!
之後搭的士出返去行個D LOT 10呀SUNGEI WANG PLAZA...完全無野好行! 朋友仔終於放過我唔駛行街了! 見仲未肚餓就去埋雙子塔啦! 真係超靚呢!
呢張一落時的士時影! 實在太高太大! 影得二分一!
行到公園盡頭!
行到最遠啦...都影唔晒啦! 真係太高了!
好勁啦~ D燈! 超光!
閃閃發光~
睇完成十點幾啦~ 返酒店去個TOILET 再決定去食咩~
房望出去既雙子塔 ~ 唔錯呢!
休息過後就的士去 ALOR 街食野啦! 本來去書介紹檔口食野! 但見無咩人! 
就食檔多人D咖啦!落單個嬸嬸講廣東話好方便啦! 
叫左意米水! 甘桔話梅水! 麥片蝦! 炒蜆! 炒露荀! 燒雞肉魚!
個麥片蝦超好食! 又脆又甜~ 蝦都OKAY! D麥片差不多食晒! 
炒蜆太辣朋友仔食左一粒! 我一個人食晒!  全部開晒半邊殼VERY GOOD!
炒露荀好食啦~
最後個雞肉魚! 好大條! 真係啖啖肉...我就唔覺得似雞肉~ 但朋友仔話似!
今餐只係食左 RM$72! 真係唔貴了!
食完問左嬸嬸附近有無榴槤食啦~ 搵到一檔...但得好少榴槤仲要好黃下無食啦~ 
行左一會兒...夜啦! D人有D恐怖! 返酒店LU! 
今日唯一戰利品! RM27.12 超平!

2 則留言: