澳洲11天之第六6天07年11月29日

今日早餐唔係我整~ 沖完亮有早餐食啦~ 個飽賣相好過我個d~但係唔脆咖~ 哈哈
買得太多煙肉...食左好多餐啦~ 煙肉卷太飽啦~ 羅上飛機食吧...
食埋d羊肉~ 乳酪~好飽啦~
check out 後...打算搭bus去機場...點知酒店d人話無巴士搭叫我搭的士...
apartment 門口一架的士都無...沿路都無的士...行到商場門口附近見到有的士...
拿拿聲跑啦...點知原來有人排緊隊等的士...一個豪不起眼既的士站...唯有跟人排隊啦~
呢到d的士少得可憐~ 等左十幾分鐘終於有車啦~
去機場唔駛計標司機講 AU$15兩個人
我地10.55機~ 好快CHECK IN 完寄行理~
入到去~以為好快上得機~ 點知 DELAY...11點鬆D先上機~
都係搭維珍~
今次揀到 WINDOW SEAT~ 見到好藍既海~ 超長既沙灘~
到左布里斯本啦~~
買好火車飛出市區啦~ AU$13
放好行埋向 HOSTEL 我地就出發去觀光啦~ 由於間HOSTEL 雙人房真係普通過普通係無影到~ 我地住 WAKE UP HOSTEL~ 向唐人街隔離~
機場張車票可以用兩小時~ 向巴士站研究下搭幾號巴士~ 搭左兩個巴士站出市中心~
唔好浪費呀MA~ 唔係好識路見到 CENTRAL STATION 就落車啦~
首要任務係搵觀光中心報聽日OR 後日去 FRASER ISLAND TOUR...
點知未來一星期都FULL 晒... OH NO!!! 諗住 MORETON  ISLAND 都去啦...又係FULL晒...唉...
D 樹好得意~好粗咖樹幹~
大家都有D餓就搵間餐廳食下野啦~
一個海鮮意粉~
一個檸檬芝士雞意大利飯~ 都幾好食呀~ 一人AU$24
終於見識到澳洲有好多烏蠅一路食一路要趕烏蠅~
食完就行下手信店~ 買左D野~ 就行去搭船睇布里斯本條橋啦~
好大既聖誕樹~
行到去條橋到~就知唔係呢條橋~ 但完全唔知成日出現向相條橋叫咩名...哈哈
咁是但都搭下船啦~唔知搭邊方面~ 就決定遊船河啦... 買飛個小姐問去邊...
我搭 I DON'T KNOW...哈哈... AU$5.4
搭左兩,三個站就知搭錯方向啦~ 不過唔緊要啦~ 當遊船過~
由天光搭到天黑~ 呢AU$5.4真係好抵呢~
搭左一個鐘終於回程到上船個站啦~
終於來到目的地了~ STORY BRIDGE~ 我地個方向影唔到佢同D高樓大廈一齊係無咁靚~
不知不覺8點9啦~ 無野做啦~ 行返去 HOSTEL 啦~
今日少少戰利品~ 早D訓啦~

4 則留言:

  1. 呵~~朱古力棉花糖, 好唔好味呢?~~
     
    [版主回覆03/25/2008 23:07:00]棉花糖都未食到就食到d椰絲...無食呀...朋友話甜羅~有d話好味~都係甜d!

    回覆刪除
  2. 咁得意?我買果隻冇椰絲的,我唔喜歡有椰絲的甜品, 可能我買果隻黑朱古力就冇椰絲~
    AUS 煙肉好好味, 我都有食呀~, 同香港果d唔同, 香好多, 又有油香, 香噴噴~不過我發覺有一樣野, 都係一樣好食過香港果d, 就係火腿~, 澳洲d 火腿係爽口好多, 同埋有豬肉咸香~, 我返來香港後, 唔再喜歡食香港牌子果d火腿呀
     
    [版主回覆03/26/2008 05:21:00]火腿唔好~ 得三日自己煮野食...已經買左好多野食了~ 所以無買~ 相個兩包就係黑朱古力..不過我無食過...食左唔係黑個種~咁就中左椰絲~ 好明顯佢唔想我食~ 哈哈

    回覆刪除
  3. lioncity7/4/08 12:34

    澳洲的士大多數都係電召,一係去的士站排隊.您覺唔覺架的士一開車就不停咁跳錶呢!
    [版主回覆04/09/2008 21:01:00]唔覺一開車就跳錶wor...  跳錶 price low than au$15 to airport!

    回覆刪除
  4. 妳地都幾勁呀....2個人撞撞o下周圍去自由行//////
    [版主回覆02/02/2010 23:12:00]我做左好多功課咖! 自由行當然包括撞撞o下啦!

    回覆刪除