第六天 08年4月12日關西中國四國九州

19日行程今日算係最失敗! 睇落去就知幾失敗啦!
8.35 去到松山車站準備搭 9.01火車去宇和島~
車站入面有間烏冬就打算極速食埋先上車啦! 可能麵店老板知道大家都趕時間~ 個烏冬只係有少少湯濕濕地~ 又唔熱~ 可以食得超快! 雖然唔知係唔係讚岐烏冬不過大家都向四國~
 咁近都有可能係既~ 講返烏冬~ 好滑好彈牙好煙靱~ 
D烏冬仲好入味...10分鐘都唔駛就食完啦... 500YEN 食得好飽了!
仲趕到打印仔~ 仲有好多紙比埋你用...VERY GOOD!
準時開車~ 周圍又變左鄉村風景啦~
呢個大洲站都算多人落車~ 遠遠都影到個城呀~
好準時10.24分到左宇和島~ 來呢到主要係轉車~ 不過班車係11.33分 所以出去行下!
行去觀光中心時見到好大隻牛牛同火車呢!
租單車 100YEN 一小時都有D想租咖... 不過怕踩到盪失路! 都係唔好啦~ 
入到去睇下有咩睇啦~ 嘩! 入面有成十幾個記念印,,, 太多時間既我逐個給晒~ 哈! 
給完印仔見到可以免費用電腦上網! GOOD 呀~ CHECK下MAIL 打左篇短 BLOG~ 
玩左陣 FACEBOOK~ 就走啦~ 行返去車站
未夠鐘~ 不過去車站行下~ 其實係無野行~ 
得一間舖到~ D 牛肉罐頭幾十蚊一細罐... 如果唔係咁貴都想買一罐既...
可以上車啦~ 呢架車會沿住四万十川以行去到窪川站~ 
綠色個卡車要中途可以坐~ 得四十個位~ 所以一早BOOK左位...
開車啦~ 車程要成兩小時多D! 因為佢真係行得比較慢~ 
對於我呢D無得自駕既人~ 只可以火車觀光啦~
火車開無幾耐都見到河啦~ 不過仲未係好清!
隔離有位日本姐姐羅晒 D零食出來食~ 我都有得食! 係最喜歡的蜜瓜包~ 105YEN!
沿途不停會見到花呀~ 田呀~ 橋呀~ 水呀~ 人就真係唔多見!
不知不覺火車都行左一小時~ 我就坐向到係咁影相~ D水清左唔少啦
去到十川站可以出觀光車箱坐啦! 人就唔多加埋都無十個! 唔駛隔住玻璃影相啦!
中途都會停其他站~ 開車時都幾凍咖~ 入隨道仲凍~ 不過好彩無嵐山火車咁嘈!
 四万十川以“日本最後的清流”而聞名! 所以不停都係望住條河啦~ 
遠遠都見到D水係好清! D水應該會好清涼!
今日係懶人鐵道之旅~ 哈
火車去到土佐大正就要坐返入車箱啦! 仲有半小時車程!
 兩小時多終於到左窪川站啦!
一出站就行去隔離土佐窪川站買車票去中村站! 要 14.54先有車又要周圍去行啦!
 
其實周圍用腳行應該係唔駛行...行死我都無野睇... 
見到有野食就即刻好開心啦!
唔係因為有野食開心~ 係因為可以消磨下時間~ 入面一個人都無~ 除左店主老婆婆之外! 
睇左一陣叫左個日式炒麵~ 店入面真係好地道呀!
等食時影下相啦~ 左圖就係一陣既車票 1480YEN! 
其他就係向宇和島打既印仔!
有野食啦~ 日式炒麵~ 呢樣野真係好難會唔好食! 因為大家都係用同一個汁~ 
同~  第一次去日本時自己都炒過~ 不過無咁多料!  食飽比錢~ 500YEN!
14.54 有車啦~ 半小時多D就到左中村站! 今日最失敗既時間開始啦!
一出站就去觀光中心羅地圖...5小時 600YEN 租單車佢唔比我租了...話太夜...我諗住踩個半鐘都夠來回去河邊...無得踩..OH NO~ 唯有打埋個記念人再諗啦!
跟住就去睇巴士啦...今日星期六...三點幾班巴士無左... 下一班車4點幾先有...咁算啦~ 試下自己行啦~ 奈何佢張地圖真係太簡單...周圍都無指示行左10分鐘知道自己行錯方向行返去車站~
睇返正確方向個面一大條正路...仲要好似好遠下... 來回行埋要好多時間...
見搭火車都算睇過四万十川! 所以決定唔行啦! 4點幾有火車去高知...都係買車票走啦!
16.46先有車 周圍都無咩行~ 坐下捱時間...
去一去 中村 浪費左 1480YEN X 2 真係激死我了!!
2960YEN 就係去給左個印!! 真係 ^&$())*@#!(!!!!!!
宇和島 去 窪川 清流號 的意念品
18.33 到左高知啦! 終於搭完今日既火車啦!

月台落車站時發現麵包超人! 唔入站咪給唔到印??
向車站羅好地圖行去酒店先啦!
沿路行都唔多覺有人! 遠遠見到今晚住既酒店啦!
 今晚住日式房~ 一入去即刻攤左向地下! 開電視睇下~
做緊天才志村動物園! 隻秋田犬十個得意呀!! 即刻影低佢!
跟住仲有呀笨~ 勁好笑~ 睇埋先出街~ 哈哈!
最後成七點半先出去~ 先去高知城睇睇~ 電車一程190YEN
搭到縣廳前行一陣就見到高知城~ 不過好似好細咁!
次後就去搵既晚餐啦~ 睇地圖 D COUPON 揀左食燒肉~ 去到商店街附近都未搵到...
問人D人都唔知~OH 最後搵搵下搵到啦!
COUPON 係送啤酒~ 不過我要左可樂~ 
叫左牛舌~ 
豚トロ~ 
牛上カルビ~ 
牛舌最貴但竟然係靱! 可能佢雪到硬晒! 叫錯了!
豚トロ間間都咁好食! 牛上カルビ第一次食呀~ 超好食~ 真係好似人地講咁入口即溶! 
因為佢比較肥美~ 但真係超好食! 唔駛食飯都飽晒~ 今餐2450YEN!
食飽飽搭電車返酒店啦~ 又要190YEN 啦~返到酒店去浴場浸下浴~ 返房睇電視~ 訓啦!!

3 則留言:

  1. 浪費左2960YEN 去給個印,你好少會咁失敗喎!!!我上次食牛舌好好食喎~超薄.正呀!豚トロ~ 牛上カルビ一定好食啦...
    [版主回覆07/28/2008 17:14:00]兩個人可以搭的士~ 一個人我唔捨得呀MA!~

    回覆刪除
  2. 你好呀,
    我10月頭會去大阪, 京都, 四國 ~7日.......
    但行程我都未落實...因手頭上四國的資料有限, 請問如果我由大阪出發去四國應該搭咩交通工具係最快呢? 同埋以你經驗你覺得四國即日來回可以嗎?
    註 : 主要去四國既原因係.....我想搭吓面包超人火車同博物館行吓...
    [版主回覆09/14/2008 14:07:00]如果你只係搭面包超人火車可以搵一日搭既但車費唔平羅!
    去大板同京都車費都比較便宜唔駛買PASS...但入四國通常都有全日本PASS 先去...唔係就要一程一程計都唔平咖...
    新大阪搭子彈火車去到岡山 45-50MINS 到一程5千幾YEN!
    慢好多JR大阪去岡山兩個半鐘就一程3千YEN
    面包超人火車單程入到岡山>琴平係1800YEN到~ 來回三千幾YEN
     你自己覺得價錢OK就都可以去既..博物館向邊??? 我唔知呀我同面包超人唔係好熟...
    個WEB SITE 係面包超人火車路線唔係日日有咖你自己留意下啦~ 面包超人火車來回車程返到岡山就15.00到

    回覆刪除
  3. 留左條LINK http://www.jr-shikoku.co.jp/01_trainbus/event_train/schedule.htm

    回覆刪除